שיתוף
תגובות
כלכלה » תיירות » החל מ-10.10: לא תידרש ויזה לאיחוד אמירויות
בשורה לישראלים
השרה שקד בפייסבוק: "החל משבוע הבא, 10.10, לא ידרשו יותר ויזות לצורך ביקורים הדדיים. בסוף אוקטובר, אם התחלואה תמשיך לרדת, נפתח את השמים גם לתיירים מחוסנים"
חותמת הכניסה באיחוד האמירויות | צילום: Steve Heap, שאטרסטוק

בשורה לתייר הישראלי: החל מ-10 באוקטובר לא יהיה עוד צורך בהוצאת ויזה על מנת לבקר באיחוד האמירויות. כך עדכנה שרת הפנים איילת שקד בדף הפייסבוק שלה במהלך ביקורה באיחוד האמירויות.

לשון ההודעה: "עקב התקלה העולמית לא הספקתי לעדכן שסיימתי אתמול יום מוצלח באבו דאבי, במהלכו נפגשתי עם שר הפנים וסגן ראש הממשלה האמירתי והתראיינתי לעיתונות המקומית. הזמנתי את האמירתים להגיע לבקר בישראל.

"החל משבוע הבא, 10.10, לא ידרשו יותר ויזות לצורך ביקורים הדדיים. בסוף אוקטובר, אם התחלואה תמשיך לרדת, נפתח את השמים גם לתיירים מחוסנים".

עוד כתבה השרה, "הסברתי גם בראיונות מדוע אנחנו מתנגדים להקמת מדינה פלסטינית בלבה של ארץ ישראל ואיך במציאות ארגוני טרור השתלטו על כל שטח ממנו נסוגה ישראל. איחוד האמירויות זו מדינה מתקדמת ומתונה שלישראל יש מה ללמוד ממנה. אבו דאבי זו אחת הערים הבטוחות בעולם ויש הרבה מה ללמוד מהמשטרה המקומית איך הם עושים את זה. זו עיר חכמה, מרושתת במצלמות לחלוטין ובעזרת אפליקציות שונות הם הצליחו לצמצם את הפשיעה ואת תאונות הדרכים למינימום. סיפרתי לשר הפנים על הבדואים בישראל ועל הבעיות השונות, והאמת שהוא הציע כמה רעיונות טובים שיושמו באיחוד האמירויות".

מסוכנויות הויזות נמסר: "לא עידכנו אותנו בנושא".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים