שיתוף
תגובות
חדשות » זעם חרדי: "זורקים אותנו לפזורה הבדואית"
השכנים החדשים
אחרי שנים שהתוכנית הייתה תקועה הוחלט כי העיר החרדית 'כסיף' תבנה בשכנות לפזורה הבדואית בעומק הנגב. החרדים זועמים
משה גפני | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

במהלך דיון סוער בוועדת הכספים על מיקומה של העיר החרדית 'כסיף' שהתכנונים שלה תקועים כבר שנים, זעמו חברי הכנסת החרדיים על ההכרזה של ראש הממשלה בנט שהעיר כסיף, תבנה בנגב, בצמוד ממש לשטחי הפזורה הבדואית בנגב.

חיו"ר ש"ס אריה דרעי הגיב על ההחלטה ואמר: "'היזהרו מן הצבועים', אמרו חז"ל. אותה ממשלה שעשקה מהציבור החרדי את כבשת הרש שלו וביטלה במחי יד תכנון של שנים שהובלנו להקמת עיר חרדית אמיתית במערב קריית גת, היא זו שמגלגלת היום עיניים ושולחת את החרדים לכסייפה, במיזם הזוי ומנותק מהמציאות".

"ממשלת ההונאה של בנט ואלקין ממשיכה לאחז את עיני הציבור ולהתעמר בציבור החרדי, שכל חטאו שהוא עומד על עקרונותיו ולא מצטרף לממשלת השמד הזו".

ח"כ משה גפני, הגיב צעק כי הברית בין החרדים לערבים – נגמרה. "לאורך כל השנים התנגדתי להקמת יישוב חרדי בכסיף. ואכן הנושא נדחה ובמקום זה החליטו על בניית יישוב חרדי בשפיר.

"עתה, ניצלה הממשלה הנוכחית את העובדה שאנחנו לא בקואליציה – ביטלה את שפיר, וזורקת את הציבור החרדי לכסיף, שאיש לא יילך לשם", אמר גפני בצעקות.

ח"כ יעקב אשר מיהדות התורה אמר: "מי שרוצה לדאוג לחברה החרדית לא מבטל בגסות החלטה שהתקבלה בממשלות הקודמות להקים עיר חרדית בקרית גת מערב, ולא שודד מהחרדים את עשרות אלפי הדירות שתוכננו בה. הקמת כסיף אי שם בעתיד הרחוק לא תכסה בשום אופן על הפשע הנורא הזה. מר בנט, אנחנו חרדים, אבל לא מטומטמים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים