שיתוף
תגובות
כלכלה » תיירות » הטיסה מתעכבת: מהיום תמתינו בטרקליני היוקרה
טיסה נעימה
השירות החדש החל מהיום (ה') וניתן ללקוחות פספורטכארד שטיסתם מתעכבת, הם יתארחו בטרקליני היוקרה להמשך המתנה בשדה התעופה ללא תשלום נוסף
מטוס אל על. אילוסטרציה | צילום: Rebius, שאטרסטוק

נכון להיום ישנם כ-650 שדות תעופה ברחבי העולם עם השירות. פספורטכארד השיקה היום את השירות במסגרת כנס הסוכנים המקצועי והשנתי שלה, שהתקיים לראשונה לאחר 3 שנות קורונה. במהלך הכנס הושק השירות החדש המתווסף אל שירותי הפרמיום שהחברה מציעה ללקוחותיה, ויכנס כחלק מסטנדרט שירות של החברה, ללא תוספת תשלום.

השקת השירות הייחודי תקל על התמודדות לקוחות החברה עם עשרות אלפי עיכובי הטיסות שמתרחשים מדי יום. השירות מציין כי במידה והטיסה התעכבה מעל 90 דקות, יוזמנו הנוסעים לטרקלין VIP במעל 650 טרמינלים ו- 1200 לאונג'ים ברחבי העולם. ההזמנה לטרקלין תכלול עד 6 שעות שהייה ושימוש במתקני הטרקלין. כגון אינטרנט וכיבוד 24 שעות ביממה.  

החברה זיהתה את הצורך שעלה עם העומסים והעיכובים הרבים שנוצרו עם סיום מגפת הקורונה וביתר שאת בימים אלו של החופש הגדול ושיאים במספר העוברים והשבים בנתב"ג, וכל זה על רקע המחסור בעובדים בשדות התעופה וחברות התעופה בארץ ובעולם. 

רונית סגל מנכ"לית החברה: "שמירה על חוויה חיובית כחלק מהשהות של לקוחותינו בחו"ל היא חלק מההבטחה הצרכנית של החברה. ברגע שזיהינו כי הצורך לטפל בחוויית עיכובי הטיסות בעולם עולה החלטנו להרים את הכפפה עם פתרון ייעודי לנושא.  

אלון קצף, נשיא הקבוצה התייחס לציון הדרך: "אנו נמצאים בתקופה מאתגרת במיוחד כאשר התופעה של עיכובים ואובדן כבודה בשדות תעופה הפכה לשגרתית. לקוחותינו מוצאים עצמם ממתינים שעות ארוכות בטרמינלים השונים; החלטנו לעשות הכל בכדי לסייע לרווחתם של לקוחותינו מהרגע שהם דורכים בנתב"ג ועד חזרתם הביתה. כמצופה מחברה המובילה את תחום הביטוח הבינלאומי , היינו הראשונים בעולם בהשקת כיסויי הקורונה ועתה אנו הראשונים בהוספת שרותי האירוח בטרקליני ה VIP ברחבי העולם. השרות יינתן ללא תשלום נוסף לכל לקוחותינו".

הקבוצה מתמחה במוצרי ביטוח גלובליים Cross-Border הן לנוסעים לחו"ל לתקופות קצרות והן לשוהים בחו"ל לתקופות ארוכות (רילוקיישן). לחברה מבוטחים בלמעלה מ-140 מדינות, עם משרדים בישראל, אירופה ואוסטרליה ומאפשרת לקבל שירותים רפואיים בכל מקום בעולם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים