שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » הטכנולוגיה שתשחרר אותנו מהטכנולוגיה: הכירו את SaverOne
נהיגה בטוחה
בעולם הטכנולוגי שלנו, כמעט בלתי אפשרי להתקיים בלי להיות מחוברים דיגיטלית. הכירו את SaverOne, הטכנולוגיה שתשחרר אותנו מהשעבוד לטכנולוגיה, לפחות בזמן הנהיגה
תגיות: ,
| צילום: FREEPIK

בעולם הטכנולוגי שלנו, כמעט בלתי אפשרי להתקיים בלי להיות מחוברים דיגיטלית. אבל כמו בכל תהליך של קדמה, אנחנו זקוקים גם להגנה מפני טכנולוגיות שעלולות לסכן אותנו. הכירו את SaverOne, הטכנולוגיה שתשחרר אותנו מהשעבוד לטכנולוגיה, לפחות בזמן הנהיגה

העידן הטכנולוגי עיצב את האופן שבו החברה שלנו פועלת. טכנולוגיות אחראיות להעברת ידע, לתקשורת מיידית וליכולת שלנו להיות מעודכנים בכל רגע ובכל מצב. המהפכה הדיגיטלית שינתה גם את דפוסי ההתנהגות שלנו, את האופן שבו אנחנו פותחים את הבוקר או מסיימים את היום. החיבור המתמיד לעולם הדיגיטלי חדר לכל אספקט בחיים שלנו, וניתן לראות זאת היטב בקרב ילדים, שחושבים שכל מסך הוא טאץ' ושניתן לתת הוראות קוליות גם למקרר.

מחקרים כבר מוכיחים שהחיבור המתמיד שלנו לטלפון הנייד משפיע על פעילות המוח, על חלוקת הקשב שלנו ואף על היכולת להתרכז בדבר אחד לאורך זמן. במילים אחרות, ניתן לומר שכולנו סובלים מהפרעת קשב טכנולוגית. מצב קיומי זה הופך מסוכן במיוחד כשאנחנו על הכביש. נהיגה בהיסח דעת היא כיום הגורם המוביל לתאונות דרכים. היסח הדעת הוא תוצאה ישירה של השימוש המתמיד בטלפון הסלולרי, כי כולנו מסמסים, עונים למיילים דחופים, ובאופן כללי מנהלים חלוקת קשב בלתי אפשרית על הכביש. אך האם אפשר בכלל לצמצם את התלות שלנו בנייד בזמן הנהיגה?

כלוב הזהב של הטכנולוגיה

זה לא סוד שהטלפון החכם הוא מכשיר שנועד להפר את הריכוז שלנו. הוא מתריע ושולח לנו נוטיפיקציות מכל אפליקציה אפשרית, ולעיתים קרובות אנחנו מוצפים ביותר מידע מכפי שהמוח האנושי יכול להכיל. מדינות רבות נעשו מודעות לסכנה המוחשית של השימוש בנייד בזמן הנהיגה, אך קמפיינים נרחבים שנועדו לעורר מודעות בקרב נהגים ונהגות לא הוכיחו אפקטיביות. מסתבר שגם קנסות גבוהים על השימוש בנייד בעת הנהיגה לא הצליחו לצמצם את התופעה.

באופן טבעי, אף אחד מאיתנו לא רוצה לסכן חיים, אך הדרשנות המתמדת של הסלולר, לצד התחושה שאנחנו מחויבים לזמינות מתמדת, גורמת לכולנו לעגל פינות ולעיתים אפילו לשכוח להרים את העיניים מהמסך, גם כשאנחנו נוהגים. נתונים מוכיחים על עלייה משמעותית בפגיעה בהולכי רגל בשל השימוש בנייד בעת הנהיגה, ואף על עלייה מתמדת בפגיעות של רכבים. הודעה חשובה מהעבודה או שאלה מחבר טוב שלא סובלת דיחוי – כולם הופכים חיוניים יותר מהריכוז שלנו על הכביש.

המאמצים לחנך מחדש את האוכלוסייה לא הוכיחו את עצמם כיוון שבלתי אפשרי להשתחרר מכלוב הזהב הטכנולוגי. לכן, התקווה למזעור השליטה של הטכנולוגיות בחיינו מגיעה דווקא מטכנולוגיות חדשות שיסייעו לנו להשתחרר מהשעבוד הדיגיטלי. מושג זה הוגדר במילה TLT (Technology that Liberates us from Technology), ומושתת על ההבנה שלא באמת ניתן לקחת את הקדמה לאחור, אלא צריך לפתח אמצעים חדשים שיאפשרו שליטה ממוקדת בשימוש שלנו בטכנולוגיות.

אחת החברות המובילות שמבשרות על פיתוח טכנולוגיה כזו היא SaverOne. החברה פיתחה מערכת מיסוך מלאה לטלפון הנייד, שמשרתת אותנו בזמן הנהיגה ברכב. המערכת החכמה יודעת לזהות אפליקציות שמסכנות אותנו בזמן הנהיגה ומשביתה אותן עד שאנחנו מגיעים למחוז חפצנו. מערכת SaverOne מנטרלת אפליקציות כמו הודעות אס.אמ.אס ו-וואטסאפ, גלישה ברשת או התרעות בזמן הנהיגה. המערכת מוסלקת באופן מלא ברכב ופועלת באופן אוטומטי עם תחילת הנסיעה. SaverOne מזהה את סביבת הנהג ומנטרלת פעילות באזור זה בלבד. נוסעי הרכב האחרים יכולים בהחלט להשתמש בכל שירותי הטלפון.

נכנסים למצב הגנה

הטלפון הנייד לא עומד לעזוב את חיינו, אלא ימשיך להיות כלי עבודה לכל דבר, אמצעי בידור ותקשורת וייתכן שבעתיד אף ישרת אותנו למטרות נוספות. לכן הדרך היחידה להתגבר על נהיגה בהיסח דעת תהיה באמצעות גיוס הטכנולוגיה לטובתנו, על ידי מערכת טכנולוגית חדשנית שתמנע מאיתנו להיות זמינים בעת הנהיגה, ותייתר את הצורך בגיוס שליטה עצמית מול הנייד. ממש כמו שחברות מחזיקות בטכנולוגיות סייבר הגנתיות, אנחנו נוכל להיעזר בהגנה החכמה של SaverOne.

המערכת המתקדמת יודעת אלו אפליקציות למסך בעת הנהיגה, ואלו אפליקציות ניתן להפעיל בזמינות מלאה. בזמן הנהיגה נוכל עדיין לנווט באמצעות waze, לענות לשיחת טלפון מהגננת של הילד או לשמוע מוזיקה באפליקציה החביבה עלינו. לעומת זאת, לא נצטרך להיות מוטרדים מוואטסאפים מרובים, מהתראות על מיילים בלתי פוסקים או מנוטיפיקציות שמזכירות לנו להיכנס למשחק החדש שהורדנו אתמול בלילה. כל אלו יחכו בסבלנות עד שנגיע ונעצור בביטחון.

SaverOne היכנסו לעידן חדש של בטיחות בנהיגה

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים