שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » היועמ"ש מגבש עמדה משפטית לתו הירוק
לבקשת גנץ
גנץ ממשיך לקדם את מתווה התו הירוק: התחסנת – נכנסת. שר המשפטים סיכם עם מנדלבליט שתגובש עמדה משפטית עקרונית ליישום התו הירוק לקראת ישיבת הממשלה מחר
בני גנץ | צילום: דוברות

על רקע הדיון הצפוי מחר (חמישי) בממשלה על קידום התו הירוק, שוחח שר המשפטים בני גנץ עם היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט והמשנה ליועץ המשפטי רז ניזרי. לאור הצורך הדחוף בעמדה משפטית שתאפשר להתחיל ליישם את מדיניות התו הירוק, ביקש גנץ כי הבחינה המשפטית תתקיים באופן מיידי, ותוצג בהתאם לדרישות ולעמדת גורמי המקצוע במשרד הבריאות.

העמדה המשפטית תתייחס למספר אלמנטים: הפעלת תו ירוק למחוסנים ומחלימים בלבד לאירועי פנאי, ספורט ותרבות. פתיחת המסחר, אתרי התיירות ומקומות עבודה פרטיים בהתאם לתו. כמו כן, חזרה לשגרה מלאה של מורים מחוסנים ומחלימים. עוד סוכם, כי תיבחן סוגיית הקצאת הבדיקות, לכל הפחות לצורך הפעלת מתווה התו הירוק בחינוך באופן מיידי.

יודגש כי כלל העבודה המשפטית שנערכת כעת, תוצג אך ורק בכפוף להחלטות הממשלה ולחוות הדעת המחייבות של משרד הבריאות. הוסכם כי שימוש בתו הירוק, יחייב חקיקה ראשית בכל הנוגע לחיוב עובדים ויתכן והחקיקה תעסוק בנושאים נוספים. לפיכך, יקדמו במשרד המשפטים את החקיקה ביחד עם משרד הבריאות מיד לאחר קבלת ההחלטה בממשלה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים