שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » היחידה לאבטחת אישים מאבטחת את בנט
שב"כ הודיע
השב"כ על ההחלטה: "מתוקף ייעוד שירות הביטחון הכללי לשמירת סדרי המשטר הדמוקרטי ולאבטחת אישים, ועל דעת היועץ המשפטי לממשלה"
תגיות:
נפתלי בנט | צילום: The World in HDR, שאטרסטוק

לאחר שיו"ר יש עתיד יאיר לפיד הודיע לנשיא כי עלה בידו להרכיב ממשלה עם יו"ר ימינה נפתלי בנט, שאמור לעמוד בראשה במחצית הראשונה של הקדנציה, היחידה לאבטחת אישים החלה היום (חמישי) לאבטח את בנט. לפיד כבר מאובטח מאחר שהוא מכהן כראש האופוזיציה כעת.

מהשב"כ נמסר כי "מתוקף ייעוד שירות הביטחון הכללי לשמירת סדרי המשטר הדמוקרטי ולאבטחת אישים, ועל דעת היועץ המשפטי לממשלה, החלה היום היחידה לאבטחת אישים בשירות הביטחון הכללי לאבטח את חבר הכנסת נפתלי בנט".

לאחר הפרסום על תגבור האבטחה עבור יו"ר ימינה נפתלי בנט ועבור חברת הכנסת איילת שקד, ברקע האיומים שקיבלו בימים האחרונים עת הודיעו על חבירתם הצפויה ל"גוש השינוי", רמת האיומים נגדם עלתה השבוע לרמה אחת לפני זו הגבוהה ביותר, לחמש מתוך שש.

בנט ושקד צפויים לקבל "סל אבטחה" הכולל בין היתר שומרים ליד מקום מגוריהם, אבטחה צמודה וסיורים מוגברים באזור מגוריהם. עוד דווח כי במשטרה הונחו להיערך בכל האמצעים הנדרשים למחאות באזור מגוריהם, כדוגמת אלו שהתקיימו בימים האחרונים, שעשויות להיות סוערות אף יותר. בנוסף, בהוראת קצין הכנסת, יו"ר ימינה נוסע ברכב ממוגן.

ב'חדשות 12' דווח כי במערכת הביטחון נערכים בימים אלה לחילופי השלטון עם הקמת ממשלת בנט-לפיד. גורם ביטחוני הדגיש כי בתקופה הקרובה ידאגו במערכת הביטחון שראש הממשלה בנימין נתניהו "לא יחמם אף גזרה עכשיו". הגורם הבהיר כי מדובר בימים רגישים, כשבמקביל מתנהל מרוץ נגד הזמן בעניין הסכם הגרעין.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים