שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » הילולת הבבא סאלי בוטלה • זרקא: "זה פיגוע המוני"
בהוראת המשטרה
לאור התנגדות הפרויקטור לקיום ההילולא במסווה של קורונה – המשטרה הוציאה צו האוסר את קיום ההילולא בעקבות בעיות בטיחות שהתגלו במקום ושאי אפשר לתקנם עד להילולא
קבר הבבא סאלי בנתיבות | צילום: ויקיפדיה

לאחר שפרויקטור הקורונה סלמאן זרקא התנגד בכל מחיר לקיום הילולת הבבא סאלי זי"ע בנתיבות בטענה שמדובר בציבור גדול ומדובר בזמן שהתחלואה עולה – לפני זמן קצר הודיעו מהמשטרה כי הוצא צו האוסר את קיום ההילולא בעקבות בעיות בטיחות שנמצאו במקום ואי אפשר לתקנם עד למועד ההילולא.

כאמור, בהקלטה שפורסמה אמש בחדשות 12 משיחת רה"מ בנט וזרקא, נשמע הפרויקטור אומר לבנט: "אני חושב שהמצב הזה, סליחה על הגסות, שאני צריך עכשיו להתחנן לרב כדי לבטל אירוע של 100 אלף איש, נראה לי לא נחשב סביר במדינת ישראל. 100 אלף איש ששבוע הבא יהיו שם בנתיבות, השתמשת בביטוי – סליחה – זה פיגוע המוני. כל הדיונים שלנו בשביל לעצור את המגפה אל מול אירוע מהסוג הזה, זה לא פרופורציונלי".

ראש הממשלה נפתלי בנט ענה לו: "אני מבקש, לך תהיה מה שנקרא ברגישות ובנחישות ותגיע להסדר מוסכם שכמובן מבוסס תו ירוק ותביא את מה שאתה יכול. בהצלחה סלמאן יישר כוח, ותבקש ברכה עבורי".

מדוברות המשטרה נמסר כי: "מפקד מרחב הנגב, תת ניצב נחשון נגלר, הורה כי השנה – התשפ"ב (2022) לא תתקיים הילולת הבאבא סאלי זצ"ל בהשתתפות הקהל הרחב ולא תותר כניסת הקהל הרחב לציון הקבר והמתחם המגודר אשר סביבו המוחזק ע"י הקרן להנצחת הבאבא סאלי זצ"ל".

"הוראה זו ניתנה לאחר שמפקד מרחב נגב נוכח כי אין היתכנות סבירה לעמידה בהוראות חוק הבטיחות עד למועד אירוע ההילולה ובהתאם לסמכויות הקבועות בסעיף 8 לחוק הבטיחות במקומות ציבוריים, תשכ"ג – 1962 (חוק הבטיחות) ובהתאם לאמור בסע' 4א לפקודת המשטרה (נוסח חדש), תשל"א – 1971".

"המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחייה זו ולא להגיע למתחם הציון ביום ההילולה. כל הפרה של הצו וככל שיידרש הדבר, תפעל המשטרה באמצעים הדרושים כדי למנוע את כניסת הקהל הרחב ואת קיום ההילולה הציבורית במתחם קרן הבאבא סאלי זצ"ל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים