שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » עולם הישיבות » הישיבה שנוסדה בקורונה מרחיבה את גבולותיה
הצלחה מסחררת
בהנהלת 'ישיבת הקיבוץ זביחי' מתכננים להרחיב באופן משמעותי את היקף שטחי הישיבה • שיחותיו של הגר"ב פינקל • השיעור שהפך "למעמד המרכזי של השבוע"
שיעור תורה בישיבת הקיבוץ זביחי | צילום: באדיבות המצלם
שיעור תורה מיוחד לתלמידי הישיבה |
צילום: באדיבות המצלם

בהנהלת 'ישיבת הקיבוץ זביחי' מתכננים להרחיב באופן משמעותי את היקף שטחי הישיבה, וכבר בימים אלו נעשים מאמצים להכשיר בניין רחב ידיים שעתיד להעניק מענה למאות הבחורים שמפאת חוסר מקום והצפיפות הקיימת בישיבה לא הצליחו לקבל אותם למסגרת.

ישיבת הקיבוץ זביחי נפתחה בתקופת הקורונה כישיבה שנתנה מענה לתלמידים, ממצטייני עולם התורה, שמתווה הקפסולות לא התאים לצרכיהם והגביל את תנועתם לצרכי ביקור אצל ההורים, שידוכים וכדומה. חיש מהר תפסה הישיבה את מקומה בכותל המזרח של עולם הישיבות בשל דרך הלימוד המיוחדת והאווירה הנדירה ששוררת בה.

שיעור תורה בהיכל ישיבת הקיבוץ זביחי

הישיבה נוסדה על ידי ראש הישיבה הצעיר, הרב ישראל מאיר זביחי שליט"א, בוגר ישיבת מאור התורה ששאב את כוח הרבצת התורה שלו מתקופת הלימוד שלו אצל הגאון רבי אברהם סלים ואצל חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת חברון, הגאון הגדול רבי דוד כהן שליט"א. הרב זביחי שמעביר את שיעוריו המרתקים על סוגיות שונות ומורכבות, מוסר גם שיעור כללי מדי יום חמישי. שיעור אשר קיבל אצל תלמידי הישיבה את התואר ה"מעמד המרכזי של השבוע".

כמו כן, גם המשגיח הגה"צ רבי בנימין פינקל שליט"א, ששומר על קשר עמוק עם תלמידי הישיבה והוויית הלימוד שלהם, מגיע מפעם לפעם למסור שיחות בהיכלה של תורה, בעניינים העומדים על הפרק.

במהלך החורף ביקרו תלמידי הישיבה אצל מרן הראשל"צ הגאון הגדול רבי יצחק יוסף שליט"א, שבחן את התלמידים והביע את התפעלותו מידיעותיהם הרחבות ברבדיה העמוקים של סוגיות הלימוד המורכבות.

כאמור, זמן הקיץ נפתח בישיבה עם ביקוש אדיר שהפתיע את הנהלת הישיבה. בשיחה שמסר המשגיח הגה"צ רבי בנימין פינקל שליט"א, הוא ציין זאת בסיפוק רב וסיים בברכה להצלחת כל תלמידי הישיבה.

המודעה שנתלתה בישיבה על מגוון השיעורים לקראת פתיחת זמן הקיץ
הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים