שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » הכרת הטוב של היולדות החרדיות
מעייני הישועה
מחלקת היולדות של בית החולים 'מעיני הישועה' היא היחידה בארץ שזכתה בציון 'מצטיין בשירות' לשנת 2021 בסקר שערך מכון המחקר הבינלאומי 'קנטאר' בקרב אלפי לקוחות
אילוסטרציה | צילום: MakeStory, שאטרסטוק

הציון הגבוה המצביע על שביעות רצון של יותר מ־90% מציב את המרכז הרפואי החרדי כמוביל בפער גדול על פני כל האחר

הידיעה שמכון המחקר הבינלאומי 'קנטאר' העניק למרכז הרפואי 'מעיני הישועה' את הציון הגבוה ביותר – מצטיין בשירות לשנת 2021 בפער גבוה מכל שאר המתחרים בקטגוריה אמורה לשמח את הציבור החרדי שבית החולים הזה משתייך אליו.

השבוע הודיעה חברת בראבו שיזמה ומימנה את המחקר בו השתתפו אלפי ישראלים, כי בקטגוריית בתי החולים זכה המרכז הרפואי מעיני הישועה בתואר מצטיין בשירות בפער גדול מאוד מול כל המתחרים. המחקר התבסס על מקור אחד בלבד והוא מידת שביעות הרצון של מקבלי השירות. מטרת המחקר הייתה להעלות על נס את החברות והארגונים ששמו את השירות ללקוח בראש מעייניהם.

הציון הזה מהווה תעודת כבוד לבית החולים של הציבור החרדי והוא מצטרף לשורה הולכת וגדלה של ציונים גבוהים ופרסים שקיבל בית החולים בשנים האחרונות מגופים בארץ ובחו"ל. את הציון הגבוה בפער גדול, כאמור, העניק מדד בראבו על מחלקות היולדות של מעיני הישועה בהן מתקיימות מדי שנה אלפי לידות. הציון הזה הוכיח שהציבור החרדי אינו מתרשם מחלונות גדולים או חדרים משופצים ומתייחס לדברים החשובים באמת עבור היולדת ובני משפחתה.

מחלקת היולדות של מעיני הישועה היא היחידה שזכתה בפרס השירות של בראבו והיא עשתה זאת בלי טריקים כאלה ואחרים אלא באמצעות הצבת ערך השירות בליבת העשייה של המחלקה. הנתונים היו ברורים וחד־משמעיים והם משקפים שתי נקודות חשובות ליולדת החרדית וליולדת בכלל. מקצועיות ושירות. בעוד בית החולים זכה לאות הוקרה ממגזין הניוז וויק על מקצועיותו, מספרי הניתוחים הקיסריים הם מהקטנים בישראל, קיבל השבוע המרכז הרפואי את החותמת גם על הפן השירותי. ישנה ההבנה של בית החולים את הצרכים של היולדת החרדית עד לשביעות רצון כה גבוהה בפער ניכר מול המתחרים.

ויש גם תובנה נוספת שהיא ככל הנראה פועל יוצא מהתחרות העזה בתחום הרפואה בכלל ובתחום היולדות בפרט. היולדות של היום רוצות ללדת במקום בו הן מרגישות בנוח. במקום בו הן מרגישות אכפתיות. מדד השירות של בראבו סקר עוד הרבה מאוד חברות וגופים עסקיים שכולם נותנים שירותים כאלה ואחרים ובחן לא רק את מידת שביעות הרצון של אלפי הלקוחות, אלא גם את מידת נכונותם להמליץ על נותן השירות. בית החולים מעיני הישועה התברר ככזה שיולדות רבות ממליצות עליו.

כדי לסבר את האוזן יש לציין כי מכון המחקר לא גבה תשלום מהחברות והארגונים שנבדקו. לא ביקש מהם להציג מועמדות לבדיקה ויתרה מזו, קטגוריות בהן לא הייתה מידת שביעות רצון של 80% לפחות, הוצאו מתוצאות המחקר. כלומר, כל אחד מהגופים שזכה בתואר 'מצטיין השירות', הצליח להגיע למידת שביעות רצון גבוהה מאוד. כאמור, רוב מוחלט בקרב היולדות שילדו במעיני הישועה, אמרו כי ימליצו גם לאחרות לעשות זאת. הדבר מצביע ללא ספק על מידת הכרת הטוב ועל הגישה הריאלית עניינית של הציבור החרדי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים