שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » לאחר 9 ימים – הלוחם בראל חדריה שמואלי הי"ד
נקבע מותו
רה"מ בנט ספד ללוחם: "בראל היה לוחם בחייו ולוחם במותו. הוא נאבק על חייו עד הרגע האחרון, כאשר עם ישראל כולו נשא עבורו תפילות"
סמ"ר בראל שמואלי | צילום: משטרת ישראל

מבית החולים סורוקה מגיעה הידיעה על פטירתו של הלוחם בראל חדריה שמואלי הי"ד. בראל נפצע אנוש לפני 9 ימים בעת אשר מחבל ברצועת עזה ירה מטווח אפס בראשו. בראל נלחם על חייו, אך אתמול חלה התדרדרות במצבו, והיום נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. הלוויתו תתקיים היום (שני) בשעה 21:30 בבית בעלמין הצבאי בקרית שאול.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ספד ללוחם מג"ב, בראל חדריה שמואלי ז"ל, שמת היום מפצעיו: "קיבלתי בצער עמוק את הבשורה המרה על מותו של לוחם מג"ב, בראל חדריה שמואלי, שנפל בהגנה על ביטחון ישראל. אין מילים מספקות כדי לנחם את המשפחה באבלה הכבד".

"בראל היה לוחם בחייו ולוחם במותו. הוא נאבק על חייו עד הרגע האחרון, כאשר עם ישראל כולו נשא עבורו תפילות. אני מבקש לשלוח חיבוק גדול למשפחה שאיבדה את היקר לה מכל. תהא נשמתו של בראל צרורה בצרור החיים".

שר החוץ יאיר לפיד ספד: "הלב של כולנו עם משפחתו וחבריו של לוחם מג״ב, בראל חדריה שמואלי שמת מפצעיו לאחר שנפגע בשבוע שעבר מירי ברצועת עזה. שולח תנחומים וכח למשפחתו, בראל היה לוחם בנשמתו, מי יתן ודרכו תתן לכם מעט נחמה.
יהי זכרו ברוך".

יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו: "נשבר הלב. אני ורעייתי שולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחתו של בראל חדריה שמואלי, לוחם ביחידת המסתערבים של מג"ב שנפל בהגנה על המדינה. בימים האחרונים התפללנו יחד עם כל עם ישראל לרפואתו. קיווינו לנס, אך לצערנו הנורא מכל קרה. אנחנו מחבקים את יוסי וניצה ואת כל המשפחה. בראל נלחם יחד עם חבריו בנחישות ובגבורה בטרור מרצועת עזה. לעולם לא נשכח את גבורתו. יהי זכרו ברוך ונצור בליבנו תמיד".

שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אני מצר מאוד על מותו של סמ"ר בראל חדריה שמואלי. בראל היה לוחם שנלחם עד הרגע האחרון במאבק על ביטחון המדינה ובימים האחרונים גם על חייו. אני שולח חיזוקים ותנחומים למשפחתו היקרה. יהיה זכרו ברוך".

שר התקשורת יועז הנדל: "הלוחם בראל חדריה שמואלי ז״ל שנפל בקרב בהגנת המולדת נכנס ללב של כל עם ישראל. בראל הצליח לאחד ולרתום את כולנו לתפילות המוניות לרפואתו. לצערנו הרב, בראל, שהיה אדם גדול ולוחם ביחידת המסתערבים נפטר. שילמנו בעבר ואנחנו משלמים מחיר כבד בהגנה על המולדת. כשר בממשלה וכמפקד במילואים אעשה הכל כדי שנהיה ראויים לו. שולח תנחומים למשפחתו, עם ישראל כולו מחזק אתכם וכואב איתכם. שלא תדעו עוד צער".

יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין: "קיבלתי בכאב גדול את הבשורה על מותו של לוחם מג"ב, סמ"ר בראל חדריה שמואלי, שנפל בעת שהגן על בטחון אזרחי ישראל. אני מבקש להביע תנחומים מעומק ליבי להוריו, ניצה ויוסי, ולכל משפחתו. ליבי נשבר".

יו"ר ש"ס אריה דרעי: "מתוך צער ויגון רב, אני משתתף בכאבה הגדול של משפחת חדריה – שמואלי על פטירת בנם הגיבור בראל הי״ד שנרצח בידי בני עוולה. בראל ז"ל איחד את כל העם בתפילות ובדמעות לרפואתו, והוא ייזכר כגיבור אציל נפש שמסר את נפשו למען עם ישראל. מן השמים תנוחמו ולא תוסיפו לדאבה עוד. יהי זכרו ברוך".

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ': "יחד עם רבבות עמך בית ישראל אנו מרכינים ראשנו בכאב עצום על נפילתו של הלוחם בראל אחיה חדריה שמואלי הי״ד. תפילותיהם של מאות האלפים יעמדו לזכותו, לזכות משפחתו ולזכות עם ישראל כולו. שנדע ימים טובים יותר".

בתגובה לפטירתו של הלוחם מוסר יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר: "ברוך דיין האמת. בכינו, התפללנו וקיוונו להחלמתו. אך לצערינו הגיעה הידיעה המרה מבית החולים סורוקה על פטירתו של חייל צה"ל בראל חדריה שמואלי ז"ל ואני משתתף בצערה העמוק של המשפחה".

ח"כ בן גביר הוסיף: "הגיעה העת לנקמה. ממשלת ישראל חייבת להחזיר את ההרתעה ולגבות מהחמאס מחיר כבד. על בנט וגנץ להורות על חיסולו של מנהיג החמאס אסמאעיל הנייה עוד הלילה".

ח״כ משה ארבל: "בלב כואב ובצער גדול יחד עם כל אזרחי ישראל שמעתי על פטירתו של הלוחם בראל חדירה שמואלי השם יקום דמו. בראל הגן בגופו על ארץ ישראל. וגם בפציעתו הצליח לאחד את העם בתפילה ובתקוה דתיים חרדים מסורתיים וחילונים כאחד. יהי זכרו ברוך".

ח״כ משה אבוטבול: "אני כואב ודואב על הילקחו לגנזי מרומים של גיבור ישראל בראל חדריה – שמואלי ה׳ יקום דמו. תנחומיי למשפחתו ולהוריו היקרים שיחיו: מן השמים תנוחמו ולא תוסיפו לדאבה עוד. יהי זכרו ברוך. אני קורא לממשלת ישראל לא להיכנע לטרור".

ח"כ מיכל וולדיגר בתגובה לפטירתו של הלוחם בראל חדריה שמואלי הי"ד: "ברוך דיין האמת. נפילתו של לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי הי"ד, קורעת לב. אסור לנו ליתן לאויבנו לפגוע בלוחמינו. תגובת צה"ל מוכרחה להיות מכה קשה לחמאס ולארגוני הטרור כולם".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים