שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הליכוד בירידה, גנץ מתרחק מאחוז החסימה
סקר
גוש מתנגדי נתניהו יקבל 62 מנדטים לו הבחירות היו מתקיימות היום, בעוד בלוק תומכי נתניהו, בצירוף ימינה ייהנה מ-58 בלבד
מליאת הכנסת | צילום: Dmitry Pistrov, שאטרסטוק

סקר מנדטים שפורסם בחדשות 12 העלה כי מפלגת הליכוד ממשיכה במגמת ההיחלשות – בעוד דווקא כחול לבן ובני גנץ רושמים מהפך מפתיע בקרבות התחתית, קרוב לאחוז החסימה.

לו הבחירות היו מתקיימות היום, מפלגת הליכוד בראשות נתניהו הייתה מקבלת 28 מנדטים, המפלגה השנייה בגודלה היא יש עתיד של יאיר לפיד עם 18 מנדטים, תקווה חדשה בראשות גדעון סער עם 13 מנדטים – וימינה בהנהגת נפתלי בנט 11 מנדטים.

הרשימה המשותפת בראשות איימן עודה עם 9 מנדטים, ש"ס שמוביל אריה דרעי עם 8 מנדטים, יהדות התורה בראשות משה גפני עם 7 מנדטים, ישראל ביתנו בהובלת אביגדור ליברמן אף היא עם 7 מנדטים, מפלגת העבודה בראשות מרב מיכאלי נותרת עם 6 מנדטים, כחול לבן 5.

שתי מפלגות שעוברות את אחוז החסימה, אך קרובות מאוד לא לעבור: הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ' עם 4 מנדטים – וכך גם מרצ בראשות ניצן הורוביץ. 

המפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה לפי הסקר: המפלגה הכלכלית החדשה בהנהגת ירון זליכה עם 2.1% תמיכה, רע"מ בראשות מנסור עבאס עם 2% תמיכה – ומפלגת מען עם 0.8% תמיכה בקרב המשתתפים.

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, בנימין נתניהו מוביל עם 31%, אחריו יאיר לפיד עם 20%, גדעון סער עם 15% ומעט אחריו נפתלי בנט עם 13%.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים