שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הלימודים יתחדשו חלקית החל מיום שלישי
המתווה המסתמן
בערים הירוקות והצהובות – גילי 6-0 וכיתות א'-ד' וי"א-י"ב ייפתחו במתכונת רגילה. בערים הכתומות והאדומות ילמדו יום כן, יום לא באוויר הפתוח
תגיות: ,
כיתה | צילום: BlurryMe, שאטרסטוק

הממשלה תדון היום (ראשון) בהצעה לפתיחה מחודשת של מערכת החינוך החל מיום שלישי, תחת שורת הגבלות. זאת, לאחר דיון שקיימו בנושא ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר החינוך יואב גלנט, שר הבריאות יולי אדלשטיין ושר האוצר ישראל כץ.

הסיכום שהתקבל בהתייעצויות אצל ראש הממשלה בנימין נתניהו: תלמידים עד כיתה ד' ותלמידי י"א-י"ב בערים ירוקות וצהובות יחזרו כבר ביום שלישי, ובערים כתומות ואדומות אותן הכיתות יחזרו גם כן, אך בקפסולות של חצאי כיתה, שילמדו יום כן ויום לא, ובאוויר הפתוח.

במהלך הישיבה הובאו בפני השרים תחזיות מטאורולוגיות שמראות שמזג האוויר השבוע יהיה יפה בחוץ ולכן אפשר ללמוד באוויר הפתוח. עוד עולה מנתוני משרד הבריאות כי 60% אחוזים מעובדי ההוראה מחוסנים לפחות במנת חיסון אחת ו-40% קיבלו את המנה השנייה. לא ברור כיצד ייפתחו הלימודים בגיל הרך, לא ברור אם הכל יפתח או באותה מתכונת כמו בתי הספר והדבר יחליטו בהמשך היום.

הסגר השלישי הסתיים הבוקר בשעה 7:00. בהתאם לכך, ייפתחו מקומות עבודה ללא קהל, יתאפשר טייק אווי במסעדות, תבוטל הגבלת המרחק ל-1,000 מטרים ועוד. בנוסף, תבוטל הגבלת השהייה בביתם של אחרים, יפתחו שמורות הטבע והגנים הלאומיים, יוחזרו הטיפולים המתבצעים באופן של "אחד על אחד" וגם יותר להתארח בצימרים בחברת המשפחה הגרעינית בלבד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים