שיתוף
תגובות
חדשות » המאבטח שאיים התגלה כמחבל משוחרר
סיכון ביטחוני
לאחר שהתגלה כי המאבטח שתקף את ח"כ בן גביר נהג באלימות במקרים נוספים כעת מתברר כי הוא בכלל אסיר בטחוני משוחרר
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר | צילום: באדיבות המצלם

לאחר שהיום אחה"צ הגישו המאבטחים תלונה בתחנת משטרת נווה יעקב כנגד ח"כ בן גביר, הערב מתברר כי אחד "המאבטחים" מוחמד עיסא, הוא מחבל משוחרר שישב בכלא, לאחר שריצה שני מאסרים בגין יידוי בקבוקי זכוכית לעבר שוטרים והשתתפות בהתפרעות נגד כוחות הביטחון.

כזכור, לאחר שהגישו השניים תלונה אמר ח"כ בן גביר כי "מוזר ששניים שברחו מהמשטרה, מגיעים רק עכשיו בעקבות רוח גבית שקיבלו להגיש תלונה. מאחל ומצפה שמשטרת ישראל תפתח בחקירה ודורש ממנה לעשות כן בהקדם. הייתי נתון בסכנת חיים וככל שהימים נוקפים, מתבררים עוד ועוד פרטים נגד הביריונים, כגון שאחד מהם תומך חמאס. אני דורש מהמשטרה לפתוח בחקירה ולמצות את הדין".

עוד יצויין כי מוקדם יותר היום חשף אחראי מערך החניות בגני התערוכה כי "הם התנהגו לאנשים כמו בהמות ללא רסן, גזעניים, וכי אין מדובר במקרה חד פעמי אלא בתופעת אלימות של חברת האבטחה.

בעדותו חושף מיכאל אחראי מערך החניות בגני התערוכה כי שעתיים לפני התקרית, אותם המאבטחים שתקפו את ח"כ בן גביר  שהתקשורת מנסה להציגם כקורבן, איימו על עובדי גני התערוכה, קיללו ותקפו אותם באלימות קשה.

כאמור את מאסרו הראשון ריצה עיסא בשנת 2016 בגין השתתפות בהתפרעות אלימה נגד כוחות הביטחון. מעצרו השני של המחבל בשנת 2018 נמשך כ-11 חודשים, אז נאשם עיסא בגין בתקיפת שוטרים ובזריקת בקבוקי זכוכית בשכונת עיסוויא בירושלים.

אם לא די בכך, בדפי הפייסבוק של "המאבטח" ואחיו, פורסמו סרטונים של עיסא לאחר שיחרורו מהכלא, כאשר במהלך נסיעתם מושמעים ברקע שירי הסתה.

רק הבוקר התברר, כי המאבטח השני שאיים ברצח על ח"כ בן גביר שיבח ותמך במחבל חמאס שחוסל.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "יצא המרצע מן השק! היום ברור מי שיקר ומה המניע ומעבר לעובדה שהיותו מחבל משוחרר אומרת הכל על האירוע, הרי שגם מדובר במחדל  ביטחוני חמור שחייב להיבדק: "המאבטח" הזה שומר במקום שמגיעים אליו אנשי ציבור – פשוט שערורייה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים