שיתוף
תגובות
כלכלה » תיירות » המחלה הפתאומית שתקפה את טייס אל על
בדרך לשליטה ממשלתית?
ברקע המתיחות בין טייסי אל על לבעליה, כשהסיכוי לכך שהמדינה תהפוך לבעלת שליטה בחברה, טייס שעתיד היה להטיס טיסת שכר ליוסטון הודיע ברגע האחרון על נמצא לו מחליף
תגיות:
מטוס אל על | צילום: Rebius, שאטרסטוק

מנגנון החילוץ שהציע האוצר ל'אל על' בעקבות המשבר הפיננסי אליו נקלעה חברה, מאיימת לפוצץ את הסכמי החברה עם הטייסים – שהושגו לאחר מאבק ארוך וקשה, כשהנוסעים הם אלה ששילמו את מחיר העיצומים.

חבילת החילוץ שהציעה המדינה ל'אל על' עשויה להפוך את המדינה לבעלת השליטה בחברה ולהקטין דרמטית את הסיכוי לכך שטייסי החברה יקבלו את האופציות שהובטחו להם בתמורה לקיצוצי השכר, כחלק מתוכנית ההתייעלות.

הבוקר הפתיע טייס שעתיד היה להטיס טיסת שכר ליוסטון, כאשר הודיע ברגע האחרון כי הוא חולה. דפוס פעולה דומה לזה שראינו במאבק עובדי הרכבת בשנה החולפת, כשרבים מהם הודיעו בפתאומיות כי אינם חשים בטוב. הפעם לפחות, נמצא טייס מחליף.

ועד טייסי החברה מנהל בימים אלה מאבק מול הנהלת החברה, להסב עשרות טייסים מצי מטוסי ה-737 (שטרם שב לפעול) לצי מטוסי הדרימליינר ששב לפעול בצל הקלות הקורונה.

הטייסים טוענים כי "תמוה שהנהלת החברה שוב תוקפת את עובדיה ומאשימה אותם בכישלונה. מפרוץ המשבר הוטסו מאות טיסות על ידי טייסי אל על, העושים לילות כימים על מנת להבטיח את עתידה של החברה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים