שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » המל"ל מזהירים מפיגועים של איראן ודאע"ש
לידיעת המטיילים
בעקבות הירידה בתחלואה ומספרם הרב של המחוסנים, צפויה התגברות משמעותית בתיירות היוצאת. המל"ל מציג את עיקרי הערכת הסיכונים לישראלים בחו"ל
זירת הפיצוץ בהודו

בעקבות הירידה בתחלואה ומספרם הרב של המחוסנים, צפויה התגברות משמעותית בתיירות היוצאת. אגף הלוט״ר במטה לבטחון לאומי מציג לציבור את עיקרי הערכת הסיכונים לישראלים בחו"ל מצד גורמי טרור, עם דגשים לציבור לקראת אביב-קיץ 2021.

בהודעת המטה מצוין כי "בעקבות הירידה בתחלואה מנגיף הקורונה ומספרם הרב של המחוסנים, צפויה התגברות משמעותית בתיירות היוצאת. המטה לבטחון לאומי מעביר לציבור את עיקרי הערכת הסיכונים לישראלים בחו"ל מצד גורמי טרור".

"בחודשים האחרונים איימו גורמים איראניים לפגוע במטרות ישראליות. בהקשר זה, מטען חבלה התפוצץ (29 בינואר) סמוך לשגרירות ישראל בהודו וגורמים רשמיים בהודו קבעו כי איראן עומדת מאחורי הנחת המטען".

"אנו מעריכים, כי איראן תמשיך בתקופה הקרובה לפעול לקידום פגיעה ביעדים ישראלים. זירות בעלות סבירות גבוהה לפעילות כזו, הן מדינות בקרבת איראן – כגון גאורגיה, אזרבייג'ן, אבו דאבי, דובאי, בחריין, החבל הכורדי בעיראק, כמו גם מדינות במזרח התיכון בהן מבקרים ישראלים (כגון תורכיה, ירדן ומצרים)".

"במקביל, ארגוני הג'האד העולמי, בדגש על ארגון "המדינה האסלאמית" (דאע"ש) ותומכיהם ממשיכים להפגין מוטיבציה ולהוציא אל הפועל פיגועים במדינות שונות בעולם, כולל במדינות בהן מבקרים ישראלים. כך, מוקדי הפעילות המרכזיים של ארגוני הג׳האד העולמי הם באזור הסהל בדגש על מאלי ובורקינה פאסו, מרכז אפריקה, בדגש על צפון ניגריה והמדינות השכנות. במזה"ת בדגש על סיני, באסיה בדגש על מלזיה, אינדונזיה, חבל קשמיר בהודו ודרום הפיליפיניים".

"כמו כן, עודנה קיימת מוטיבציה של פעילי הג׳האד העולמי לבצע פיגועים במדינות המערב. יוזכר כי בשנה האחרונה בלטה קריאה מפורשת של הנהגת "המדינה האסלמית" (דאע"ש) לפעילי הארגון בסיני ובסוריה, לפגוע בישראלים".

"על רקע זה, אנו קוראים לציבור המתכנן לבקר בחו"ל לבחון את סטטוס אזהרת המסע על יעד נבחר, טרם רכישת הכרטיסים", נמסר על ידי משרד ראש הממשלה בשם אגף הלוט״ר במטה לבטחון לאומי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים