שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "הממשלה צריכה לקבל החלטה אמיצה"
ח"כ גפני
בראיון אמר: "זה טרגדיה בלתי נתפסת. אני רוצה גם לשלוח רפואה שלימה לעשרות הפצועים ששוכבים בבתי חולים. צריך למצוא את הפתרונות"
חה"כ משה גפני | צילום: אתר הכנסת

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני בראיון לכאן חדשות מתייחס לאירוע הקשה שפקד את הציבור בישראל: "ראשית כל אני רוצה לשלוח את תנחומי למשפחות האבלות, זה טרגדיה בלתי נתפסת. אני רוצה גם לשלוח רפואה שלימה לעשרות הפצועים ששוכבים בבתי חולים".

"הטרגדיות הן גדולות ובלתי נתפסות. זה נורא ואיום. מתפלל לידי בבית הכנסת מי שהנכד שלו נהרג. ויש עוד אחד שאחיו נהרג. זה נורא ואיום. מדינת ישראל לא ידעה מצב כזה מאז קום המדינה. כל אחד הוא עולם ומלואו".

גפני מספר בראיון: "אף פעם לא נסעתי בל"ג בעומר למירון. אמרתי בדיונים בוועדת הכספים ובמליאת הכנסת – מירון נראית כמו מזרח אסיה, לא נגעו במקום הזה מאז קום המדינה. אי אפשר שיבואו כל כך הרבה אנשים למקום כל כך קטן ושלא יהיה אסון".

על השאלה סביב נושא הקמת ועדת חקירה לבדיקת האסון אמר: "אני לא מתנגד ואני לא בעד. צריך קודם לקבל החלטות ממשלה, שהממשלה תגיד מה היא מתכוונת לעשות במקום הזה. למה לא עשו את זה עד היום?".

"אני לא מתכוון לשתוק עם הדבר הזה. ממשלת ישראל צריכה לקבל החלטה אמיצה, ולא שתורמים חמישה מיליון שקלים. צריך למצוא את הפתרונות" צעק ח"כ גפני בראיון.

"התגלה לנו בזמן האסון איזה עם יש לנו, עם מאוחד שערב זה לזה. מאות אנשים תרמו דם למען הפצועים, ועוד רבים דאגו והתגייסו לסייע בכל מה שאפשר", שיבח ח"כ גפני.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. בוקר טוב לח"כ גפני
    חוכמה שלאחר מעשה…? למיצער.. אולי צביעות והעמדת פנים…איפוא היה כבודו כאשר נציגי הציבור החרדי נילחמו בעוז להקלת כל מיגבלה ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים