שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הממשלה תדון מחר בהארכת הסגר בשבוע
גנץ יסכים?
נתניהו תומך בעמדה של משרד הבריאות להארכה בשבוע, אך גנץ מתנה את תמיכתו בהצגת מתווה יציאה ברור. בכיר במשרד הבריאות: ירידה משמעותית במספר החולים במצב קשה
אכיפת הסגר | צילום: דוברות המשטרה

אחרי שפלוטנר חוק הקנסות נפתר והכנסת צופיה לאשר אותו מחר (ראשון), הממשלה צפויה להתכנס מחר בערב כדי לדון בהארכת הסגר ובסגירת השמיים. ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לתמוך בעמדת משרד הבריאות, שיבקש להאריך את הסגר שאמור לפוג ביום ראשון בחצות ואת סגירת נתב"ג בשבועיים נוספים.

ראש הממשלה החליפי ויו"ר כחול לבן בני גנץ ושרי מפלגתו יתמכו בהארכת הסגר, אך סבורים שלנוכח ההתייצבות במגמת הירידה בתחלואה ניתן יהיה להוציא לפועל הקלות מסוימות בסגר באופן מיידי, ייתכן שבחינוך בגיל הרך ובעסקים שפועלים במתכונת של "אחד על אחד". ואולם, משרד הבריאות מתנגד בתוקף לכל הקלה בשבוע הקרוב.

בהערכת מצב שנערכה בצאת השבת, אמר גנץ שיהיה קשה להאריך את הסגר ללא בשורה לציבור, ולכן ידרוש: הארכה של הסגר במתכונת ההרמטית עם התחייבות ברורה לאופן שבו תראה היציאה ממנו או לחלופין, לאפשר פתיחה מינורית כבר בשלב הזה.

בכיר במשרד הבריאות שצוטט ב'כאן חדשות' אמר כי ישנה ירידה משמעותית במספרם של החולים הקשים בבתי החולים וכי יתכן ומתחילה השפעה של החיסונים על מגמת החולים הקשים החדשים. עם זאת הוסיף הבכיר כי צריך לצפות בנתוני הימים הקרובים כדי לוודא שהמגמה הזאת נמשכת.

הממשלה תדון גם בהארכת סגירת השמיים. בתוך כך, חברת ישראייר הודיעה על דחייה של 24 שעות בטיסות 275 ו-276 שתוכננו למחר לפרנקפורט וממנה עד שהממשלה תקים את ועדת החריגים. נכון לעכשיו, הטיסות צפויות לצאת ביום שני לאחר הסדרת אישורי החריגים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים