שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » המשטרה תפסה במחסום משפחה של חולי קורונה
צפו
ביממה החולפת נרשמו ע״י השוטרים 3,309 דו״חות בגין הפרות של תקנות הקורונה ברחבי הארץ. אתמול השוטרים ערכו ביקורים וביקורות אחר יישום ההנחיות ב-3,204 בתי עסק
אכיפת הסגר | צילום: דוברות המשטרה
6 חולים מאומתים שאותרו במחסום זמר |
צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל ממשיכה בפיקוח ואכיפת הגבלות התנועה, ההתקהלות והמסחר שהוטלו ע"י הדרג המדיני ברחבי הארץ, הכול במטרה למנוע את המשך התפשטות הנגיף בישראל. ביממה החולפת נרשמו ע״י השוטרים 3,309 דו״חות בגין הפרות של תקנות הקורונה ברחבי הארץ.

מרבית הדו״חות נרשמו בגין יציאה ממקום מגורים למטרה או פעולה שאינה מותרת (דו"חות הניתנים גם בהתקהלויות אסורות של מי שמרוחק מביתו מעל 1,000 מ' למטרה אסורה)– 2,110 דו"חות, ובהם גם 946 דו"חות בגין אי עטית מסיכה, 53 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד, 79 דו״חות בגין הפרות שונות של בתי עסק, וכן 104 דו"חות בגין שהייה במקום ציבורי שפעילותו נאסרה.

בשעות הערב המשטרה איתרה במחסום באזור זמר שישה חולים מאומתים ברכב אחד בדרך לביקור משפחתי. בבדיקת יושבי הרכב התברר כי כל ששת הנוסעים הנם בני משפחה תושבי בקה אל גרביה שעל פי רישומי משרד הבריאות מוגדרים כחולים מאומתים החייבים לשהות בבידוד. נוסעי הרכב לוו בחזרה לביתם לצורך קיום הבידוד וזומנו לחקירה במשטרה עם סיום תקופת הבידוד.

בשעות הבוקר פרסה המשטרה מחסום בידוק בכניסה לעיר מודיעין עילית, לצורך אכיפה ופיקוח של תקנות הקורונה. במחסום אותר נהג שטען כי הוא בדרכו לתחנת דלק ובבדיקה במסוף התגלה כחולה קורונה מאומת שמפר את הבידוד. הנהג נשלח לביתו להשלמת תקופת הבידוד כנדרש וזומן לחקירה בסיומה.

פעילויות אלו הן רק חלק קטן מהפעילות שבוצעה אמש ע״י משטרת ישראל ברחבי הארץ. בנוסף, אתמול השוטרים ערכו ביקורים וביקורות אחר יישום ההנחיות ב-3,204 בתי עסק. כאמור עשרות בתי עסק נקנסו בגין ההפרות השונות, ניתנו 48 אזהרות, וב-81 מקומות בוצע דילול קהל. 14בתי עסק נסגרו בתום שימועים לאחר שהפרו את התקנות. בנוסף בוצעו בדיקות של הימצאות בבידוד ל-2,937 חולים מאומתים השוהים בביתם וכן ל-5,762 מחויבי בידוד בכל רחבי הארץ.

המשטרה קוראת לציבור כולו להימנע מיציאה למרחב הציבורי שלא לצורך חיוני שהותר בתקנות ולהקפדה על קיום ההנחיות, הכל בכדי למנוע את הצורך באכיפה ולהצליח באתגר הלאומי של הורדת שיעור התחלואה ולצורך חזרה לשגרה בהקדם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים