שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הסיור הראשון בתפקיד של השרה שקד
בעיר לוד
שרת הפנים קיימה את הסיור הראשון שלה בלוד: "כל המדינה המשיכה הלאה והעיר לוד עוד לא חזרה לשגרה. זו רק ההתחלה, לוד תהיה הפרויקט של הממשלה הנוכחית"
תגיות: ,
רכב שרוף בלד | צילום: תושבי לוד

שרת הפנים, איילת שקד, הגיעה היום (ג') עם מנכ"ל המשרד היוצא, מרדכי כהן, וגורמי המקצוע במשרד הפנים, לישיבת עבודה בעיר לוד בנוכחות ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו ועובדי העירייה

במהלך הישיבה השרה קיבלה סקירה על העיר בה עלו מספר סוגיות שהעירייה מעוניינת לקדם ובהן: קידום החלטת ממשלה ייעודית לעיר לוד במטרה לשקם, לחזק ולפתח את העיר בעקבות ההתפרעויות שהתרחשו במהלך מבצע "שומר החומות", מתן תמריצים כלכליים לעסקים בעיר, והקמת תאגיד ביטחון עירוני לצורך שמירת הסדר הציבורי והביטחון בעיר ובשכונות המעורבות בפרט.

בהמשך, ביקרה השרה את תלמידי ומורי תלמוד תורה "מעוז חיים", תלמוד אשר נשרף לפני כחודש וחצי במהלך הפרעות.

שרת הפנים, איילת שקד: ״לא סתם בחרתי לבוא לסיור הראשון שלי כשרת פנים לעיר לוד. אני מרגישה קרובה לעיר, מבינה את המורכבות שלה, אני בקשר עמוק עם ראש העיר וחברי המועצה ומודעת לאתגרים שלה. לאחרונה העיר עברה אירוע קשה, כל המדינה המשיכה הלאה והעיר לוד עוד לא חזרה לשגרה".

"הגעתי יחד עם הצוות שלי והמקצועי של משרד הפנים, שאני כבר מכירה את רובו, כדי לתת מענה לכל הסוגיות שהועלו פה. אני כאן כדי להגיד: זו רק ההתחלה. דיברתי כבר עם ראש הממשלה וגם עם שר הבט"פ לגבי כל הסוגיות שקשורות ללוד ונגיע יחד איתם לכאן שוב לסיור ומפגש נוסף. לוד תהיה הפרויקט של הממשלה הנוכחית״, דברי שקד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים