שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "העירייה והמשטרה ימגרו את התופעות הללו"
התקיימו שיחות
ראש העירייה אברהם רובינשטיין קיים הבוקר סבב שיחות עם מפקד מחוז תל אביב ועם מפקד מרחב דן. סוכם כי יועברו למשטרה מצלמות מאזור האירוע לצורך עצירת מפירי הסדר
ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין מותקף אמש על ידי ההמון בתום יום של מהומות בין המשטרה לתושבי העיר | צילום: שמעון ברוך ידיעות מהשטח בטלגרם

ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין קיים במהלך הבוקר סבב שיחות עבודה צפופות עם מפקד מחוז תל אביב דוד ביתן ועם מפקד מרחב דן מומי בוריה. הובן כי "לצד הגינוי התקיף על פעילות המשטרה בצורתה החריגה ביום חמישי, לא נקבל בשום אופן שהוא מציאות בה קומץ קיצונים מתפרע ומשתולל בעיר וזרוע בה הרס כפורקן יצרים ויצירת אנרכיה".

מהעירייה נמסר כי "סוכם בשיחה על ביצוע פעולות אכיפה ממוקדות לשמירה על הסדר בעיר, בכלל זה העברת כלל תיעודי המצלמות מרחבי העיר להגעה ממוקדת ומהירה אל הפורעים בנחישות וברגישות, בכדי להשיב את שגרת חיים הנורמלית בעיר בצל הקורונה וחובת השמירה על החיים. לא נאפשר אירועים כגון האירוע החמור שהיה הלילה. העירייה בשיתוף פעולה עם המשטרה תמגר את התופעות הללו".

בעירייה הוסיפו כי "בהזדמנות זו אנו שבים וחוזרים על דברים ששמענו מכלל רבני העיר ומאוריה, כפי שהדברים יפורסמו באופן ברור ונחרץ: קריאה והודעה לציבור ההורים, לשמור על ילדיהם ולמנוע שוטטות מיותרת וקרבה להתקהלויות אלו. אנו מודיעים ומעדכנים כי בהתאם לפריסת מצלמות החירום בעיר – כל מקרה של אלימות המתועד במצלמות החירום הגלויות והסמויות, יפורסם מעתה באופן מלא בהתאם להנחיות החוק ויטופל באופן ממוקד ומהיר כפי שכבר הוחל בשעות האחרונות".

כזכור, אוטובוס הוצת הלילה על ידי מתפרעים ברחוב השומר בעיר בני ברק וניזוק באופן קשה. תושבי הבניינים הסמוכים נקראו לצאת מביתם מחשש לפיצוץ ופגיעה בכבלי החשמל. נהג האוטובוס בן ה-41 פונה לבית החולים במצב קל עם חבלות לאחר שהותקף באירוע אלימות.

לדברי עדי ראייה, לא הייתה נוכחות משטרתית במקום וגם צוות של כיבוי והצלה שהוזעק לזירה המתין לליווי המשטרה כדי להתחיל בפעולת כיבוי השריפה. כשעה אחרי ההצתה, שוטרי יס"מ הגיעו לזירה והשליכו רימוני הלם לעבר המפגינים בניסיון לפזרם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים