שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » הפתרון של HARMAN לרכבים החשמליים
זכה בתחרות
העיצוב החדשני של HARMAN מספק חווית האזנה מועצמת עם צריכת אנרגיה נמוכה משמעותית, כזו שלא תגמור מהר את סוללות המכונית החשמלית
תגיות: ,
harman-EV Plus+ מותקן ברכב של טסלה | צילום: HARMAN

חברת HARMAN זכתה בקטגוריית 'החברה החדשנית של השנה בתחום המכונית המקושרת'. החברה זכתה בתואר עבור פתרון ה-EV Plus+ שפיתחה, שימנע את בזבוז הסוללה ברכבים חשמליים בעקבות מוצרי המולטימדיה המותקנים ברכב.

הפתרון של HARMAN –ה-EV Plus+ – מבוסס שילוב חומרה ותוכנה ומציע לצרכנים פלטפורמה של שדרוגי אודיו כמו גם מגוון אפליקציות בידור מבוססות ענן להעצמת החוויה של הנהגים והנוסעים. רכיב מרכזי כאן הוא ה-Ecotect, עיצוב מובנה ברכב שמציע ביצועי שמע רבי עוצמה, תוך צמצום של 50 אחוז בגודל מערכות השמע והרמקולים מול המערכות המסורתיות. העיצוב החדשני מספק חווית האזנה מועצמת עם צריכת אנרגיה נמוכה משמעותית, כזו שלא תגמור מהר את סוללות המכונית החשמלית.

ע"פ המחקרים בעשור הקרוב, מכירות של מכוניות חשמליות יהוו כשליש מסך מכירות הרכבים בעולם.

מיכל גבע, מנכ״לית HARMAN ישראל אומרת כי "החששות של הצרכנים נשארים מחסום כניסה מרכזי עבור צרכנים רבים שחוששים כי חוויית השהיה ברכבים החשמליים וכי אמצעי הבידור והאודיו ברכב יהיו ׳דלים׳ מאלה שבמכוניות רגילות בגלל בעיות של חיי סוללה מוגבלים״.

״כשמדובר על טווח נסיעה של מכונית חשמלית, כל ק״ג של מערכת נחשב, החדשנות של HARMAN מייצגת שינוי בתפיסת החלל של המכונית המקושרת. זהו כבוד גדול לזכות בפרס הזה ולקבל הכרה כמובילת שוק ופורצת דרך בתחום״, הוסיפה.

harman-EV Plus+ | צילום: HARMAN
harman-EV Plus+ | צילום: HARMAN
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים