שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » "ראשי החמאס והג'יהאד – דמם בראשם"
נתניהו בהצהרה
גנץ: "זו העת לנהוג באופן אחראי ולהימנע מאלימות הדדית ומאלימות בכלל". כוכבי: "תקפנו למעלה מ-500 מטרות בעזה שכוללות אמצעי לחימה ופגענו בעזרות פעילי טרור"
נתניהו בהצהרה משותפת לתקשורת עם שר הביטחון, הרמטכ"ל וראש השב"כ | צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב בהצהרה משותפת לתקשורת עם שר הביטחון, הרמטכ"ל וראש השב"כ: "אנחנו בעיצומה של מערכה כבדה – מבצע "שומר החומות". צה"ל תקף אתמול והיום מאות מטרות טרור של החמאס והג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה. חיסלנו עשרות מחבלים, כולל מפקדים בכירים, הפצצנו מפקדות של החמאס, מוטטנו בניינים ומגדלים שמשמשים את ארגוני הטרור. אנחנו ממשיכים לתקוף בכל העוצמה".

"סיימנו עכשיו התייעצות והערכת מצב עם ראשי מערכת הביטחון וקיבלנו החלטות. חמאס והג'יהאד האסלאמי שילמו ואני אומר לכם כאן, ישלמו מחיר כבד מאוד על התוקפנות שלהם. אני אומר כאן הערב – דמם בראשם. אזרחי ישראל, אנחנו עומדים מאוחדים מול אויב שפל. כולנו דואבים על ההרוגים, כולנו מתפללים לשלום הפצועים, כולנו עומדים מאחורי צה"ל וכוחות הביטחון".

"אני מבקש מכולכם, בלי יוצא מן הכלל, לקיים את הנחיות פיקוד העורף בקפדנות – להיכנס למרחבים המוגנים – זה בפירוש מציל חיים. אני אומר לכם הערב דבר נוסף, המערכה הזו תיקח זמן. בנחישות, באחדות ובעוצמה נשיב את הביטחון לאזרחי ישראל".

שר הביטחון בני גנץ: "צה"ל פועל ב-24 השעות האחרונות ביחד עם השב"כ, לצידה עם המשטרה, ועושה זאת אופן עוצמתי, במאות תקיפות. מפעלי ייצור, מנהרות ומגדלים שמשמשים את ראשי הארגונים, מתפוררים ברחבי עזה- ועוד יתפוררו".

"יש המון מטרות בקנה – זו רק ההתחלה. אני מכיר את הזירה העזתית, ארגוני הטרור נפגעו קשות וימשיכו להיפגע בשל ההחלטה המופקרת שלהם לירות לשטח מדינת ישראל. אנחנו נחזיר את השקט והביטחון ונעשה זאת לטווח הרחוק. פגשתי את ראשי הרשויות בעוטף, שנותנים גב מלא למהלך- וכך כל אזרחי ישראל".

"צה"ל, אני מבקש להזכיר, שומר ומגן על כולם- יהודים וערבים כאחד, ואני קורא לכל אזרחי ישראל- זו העת לנהוג באופן אחראי ולהימנע מאלימות הדדית ומאלימות בכלל. אני, ראש הממשלה וכל הדרג המדיני מגבים את כוחות הביטחון כולם ואת צה"ל בהובלת הרמטכ"ל. ניתן להם לעשות את עבודתם ככל שיידרש, הם עושים עבודה מצוינת וניתן להם להמשיך בה".

"אני מבקש לומר למנהיגי מדינות העולם- אין מדינה ריבונית שהייתה מקבלת ירי על אזרחיה וריכוזי אוכלוסייה. גם אנחנו לא מקבלים זאת. יש לנו את הזכות והחובה לפעול- כך נעשה".

"אני מבקש למסור את השתתפותי בצער המשפחות שאיבדו את יקיריהן, לאחל החלמה לפצועים ולבקש מכל אזרחי ישראל- שימרו על הנחיות פקע"ר, הן אכן מצילות חיים ואל לנו לזלזל בסיטואציה בה אנו נמצאים.
כולנו נהיה מאוחדים, חזקים ונחושים. ביחד ננצח. רק ביחד"

הרמטכ״ל, רא״ל אביב כוכבי: "תקפנו למעלה מ-500 מטרות בעזה שכוללות אמצעי לחימה ופגענו בעזרות פעילי טרור. המציאות בעזה היא קשה. אנחנו פרוסים עם כוחות צה״ל לכל אורך עוטף עזה על מנת להגן על תושבי האזור, אנחנו פועלים עם מערכת ההגנה האוורית על מנת להגן, אך לא באופן הרמטי, אני גם מבקש לבצע את הנחיות פיקוד העורף, אנחנו נמשיך לתקוף באופן נרחב, אנחנו מוכנים להרחבת המערכה ככל שנדרש בשביל לנצח את המערכה הזו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים