שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הציונות הדתית קיימו ישיבה בזירת ההתפרעויות
הגיעו לחזק
סיעת הציונות הדתית הגיעה לשטח לחזק את התושבים ולדרוש ביטחון ומשילות בירושלים בירת ישראל לאחר שבימים האחרונים תושבי שכונת מעלה הזיתים נתונים למתקפות חמורות
בצלאל סמוטריץ ואיתמר בן גביר | צילום: הציונות הדתית - דוברות

סיעת הציונות הדתית קיימה את ישיבת הסיעה במעלה זיתים בירושלים. סיעת הציונות הדתית הגיעה לשטח לחזק את התושבים ולדרוש ביטחון ומשילות בירושלים בירת ישראל לאחר שבימים האחרונים תושבי שכונת מעלה הזיתים נתונים למתקפות חמורות, מושלכים לעברם בקבוקי תבערה, אבנים וזיקוקים בכינון ישיר לבתים מצד ערבים גלויי פנים והמשטרה אינה מספקת הגנה והרתעה.

יו"ר סיעת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ': "פתחנו את ישיבת הסיעה במעלה הזיתים בסיור עם תושבי השכונה בכיכר שממנה משליכים המחבלים את בקבוקי התבערה ויורים את הזיקוקים אל עבר בתי השכונה. במוצ"ש האחרון הושלכו לא פחות מארבעים בקת"בים ומשטרה אין. זה מצב בלתי נסבל שלא ניתן לקבל".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בסיור: "מתחת לפני השטח הקרקע בוערת בלב ירושלים וחבית חומר הנפץ עלולה להתפוצץ כל יום. אין משילות, אין אכיפה, אין דין ואין דיין. המצב הבטחוני חייב להיות בראש סדר עדיפויות הממשלה".

יו"ר הסיעה, ח"כ אורית סטרוק: "באנו קודם כל לחזק את התושבים, להיות אתם. אנחנו דורשים שהמשטרה תספק לתושבי מעלה הזיתים בטחון ותחושת בטחון כמו שמגיע לתושבים בלב ירושלים. סדרי העדיפויות של המשטרה חייבים להשתנות: לא מקובל עלינו שהמשטרה תתעדף הפגנה בגשר המיתרים על פני הגנה על בתים של תושבים".

"הוראות הפעלת הכח חייבות להשתנות: לא מקובל עלינו ששוטרים שמגיעים לאירוע של ידוי בקת"בים וזיקוקים יהיו מנועים מהפעלת נשק ואפילו מפיזור המתפרעים בכח. הכל שאלה של סדרי עדיפויות של המשטרה, ולכן זה מה שאנחנו דורשים".

ח"כ מיכל וולדיגר: "אסור לשתוק לטרור. אני וחבריי לא מוכנים לקבל את העובדה שיהודים מותקפים בדרך לביתם בלב ליבה של ירושלים, בלב ליבה של הארץ. אנחנו כאן כדי לומר לפורעים: לא נעצור לרגע עד שתבואו על דינכם, ולתושבים במקום: אנחנו אתכם".

"אמא מספרת לי איך היא וילדיה נרגמו באבנים בחזרה מביה"ס, טלפון למשטרה. כלום. הורידה את הילדים בבית, חזרה למקום וזיהתה את הזורק, טלפון למשטרה. כלום. מחליטה לדווח שיהודים מגיבים באבנים. תוך שתי דקות המשטרה שם. יום יום ככה. חברותיה מאשרות. עיר הבירה שלנו. אין ריבונות, אין משילות. בושה".

תושבת השכונה מספרת: "בשוטף יש פה שקט, הבעיה שכשהם מחליטים שהם רוצים לעשות בעיות הם עושים מה שבא להם. מתקופת "שומר החומות" הגענו למצב שאין הרתעה כלל, גם כשכבר תופסים מישהו על בקת"בים ואבנים בבית המשפט לא עושים איתו כלום וסוגרים את התיקים על חוסר עניין לציבור".

"למשטרה פשוט אין סיבה לעבוד קשה כשבית המשפט משחרר אותם ככה. הגענו למצב שהמשטרה אומרת לנו להפסיק להתקשר כי אנחנו תופסים להם את החיים. מפקירים אותנו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים