שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » הצע"ח להקמת מוקד משותף לארגוני ההצלה
ועדת השרים אישרה
אושרה בוועדת שרים לחקיקה הצעת החוק של ח"כ עידית סילמן וח"כ משה גפני בעניין הקמת מוקד משותף למד"א ואיחוד הצלה
אמבולנסים | צילום: דוברות איחוד הצלה ומד"א

אושרה בוועדת שרים לחקיקה הצעת החוק של ח"כ עידית סילמן וח"כ משה גפני בעניין הקמת מוקד משותף למד"א ואיחוד הצלה. זאת על אף התנגדותו של שר הבריאות למהלך.

ח"כ עידית סילמן כתבה: "נבחרתי לשרת את הציבור – ואין ערך קדוש יותר משמירה על בריאות הציבור וחיי אדם. לצערי, שיקולים זרים משפיעים על הצעת החוק אותה אני מקדמת יחד עם ח"כ משה גפני בדבר איחוד מוקדי החירום הרפואיים. אני מבהירה: לא אתכופף בפני אף ארגון או אדם בנושא זה. הצלת חיים איננה עסק מסחרי".

מנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק: "אנו מברכים על ההחלטה לאשר את הצעת החוק לאיחוד מוקדי חירום של ח"כ עידית סילמן, שתעלה כעת לחקיקה במליאת הכנסת. מדובר בצעד היסטורי, בו לשמחתנו, הוכיחו חברי הממשלה וחברי האופוזיציה ח"כ משה גפני וינון אזולאי, כי ערך קדושת והצלת החיים גדול מכל שיקול אחר. אלפי המתנדבים של איחוד הצלה מוכנים כתמיד, ובכל רגע, לתרום ממקצועיותם וממסירותם לטובת בריאות אזרחי מדינת ישראל.

נשיא איחוד הצלה, אלי ביר: "אני קורא לשר הבריאות, ניצן הורביץ, שפועל לילות כימים למען בריאות הציבור, להמשיך את המהפכה שעושה במשרד הבריאות ברפואה הדחופה ולסיים את תהליך החקיקה בהקדם למען הצלת החיים. בישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים