שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הצעת החוק שתועיל לאלפי חרדים בבניה
אייכלר ביקש
ח"כ ישראל אייכלר בדיון על חוק החשמל בוועדת הפנים: "לחבר חשמל גם לאלפי יהודים שנאלצים לחכות לטופס 4 ולפצל דירות בשל מחסור בדיור"
ישראל אייכלר | צילום: אתר הכנסת

בדיון על חוק החשמל בוועדת הפנים הגיש ח"כ ישראל אייכלר עשרות הסתייגויות. קודם לכן אמר: "אני מאוד שמח שאחרי יותר מ-70 שנות קיומה של המדינה מנתקים את נושא חיבור החשמל מהליך הבניה, מהטופס 4, ממדרכות לא מוכנות וגנים שלא הושלמה בנייתם. אין קשר בין הפרוצדורה הקבלנית לצורך החיוני בחשמל".

"יש אלפי אנשים שקנו דירה ובגלל שהקבלן והיזם טרם סיים את ענייניו המדינה לא מחברת להם חשמל. כך קורה שהם נאלצים לדור בדירה אחרת בינתיים ומשלמים גם משכנתא וגם שכירות. המדינה אף פעם לא שמעה לבקשתנו ודרישתנו לחבר חשמל לדיירים בכל מקרה ולמצוא דרכים אחרות לאלץ את הקבלנים לסיים את ענייניהם".

"באותה מידה יש אלפי יהודים שחייבים לפצל דירות, והמדינה לא מאפשרת כך נוצרים מגורים לא מאושרים, ולא מחברים להם חשמל. גם החשמל שם לא מאושר".

"במקום לעשות חקירה פוליטית לפי השתייכות קואליציונית של המגזר הבדואי הייתי מאוד שמח שגם את שאר אזרחי הארץ שנמצאים באותו מצב עוני ומחסור, יכניסו בחוק הזה. יש לאפשר לכולם. חיבורי חשמל בצורה חוקית הגיונית ולא פוליטית".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים