שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הקבינט יתכנס וידון בשאלת הטלת עוצר לילי
המלחמה בקורונה
על רקע הדיווחים בכוונה להטיל עוצר לילי, אומר מנכ"ל משרד הבריאות כי "במשרד לא מתלהבים מהמהלך, ומידת יעילותו לא ברורה כמו גם הפוטנציאל שלו להורדת התחלואה"
מחסום משטרה | צילום: דוברות המשטרה

קבינט הקורונה צפוי להתכנס בשעה 12:00 כשעל הפרק האופציה לסגר לילי.

ברקע ההתכנסות הקבינט והדיונים שקיים ראש הממשלה על הטלת עוצר לילי מהלילה ועד שעות הבוקר המוקדמות בתמורה לפתיחת הקניונים, אמר הבוקר מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, בראיון לקרן מרציאנו וספי עובדיה בגלי צה"ל כי "במשרד הבריאות לא מתלהבים מהמהלך, ומידת יעילותו לא ברורה כמו גם הפוטנציאל שלו להורדת שיעורי התחלואה".

הפרופ' לוי הוסיף וקרא לנקוט משנה זהירות בצעדי היציאה מהסגר: "אני חושב שצריך לחכות עוד קצת עם הקניונים, פתיחת כיתות ה'-ו' זה הצעד הבא".

לדבריו, "זה לא סוד שמדברים על עוצר לילי. עוצר לילי כרגע במדינת ישראל הוא כזה שמתמודד עם דברים שממילא לא קיימים, לפחות על פי החוק והתקנות – מסעדות וכד'. לא הוכח בצורה פסקנית שעוצר לילי לבדו יכול להוריד את התחלואה. קיבלנו דעות ממדינות אירופה. צריך לשקול היטב כיצד עוצר לילי יכול לתרום את שלו בדרך שנוכל אולי להפשיר מגבלות באופן חלקי. זה הכול מרקם אחד".

לוי הוסיף וציין, כי "יש דעות לכאן ולכאן. הדעות מתחלקות בין משרד הבריאות לבין גורמים נוספים. אנחנו חושבים שהשעה אינה כשרה לעוד צעדים מרחיקי לכת בהיבט של התקהלויות ופתיחת תחומים נוספים. אנחנו מבינים את הקושי באמירה הזאת. ייתכן שנצטרך לבחור בדברים שהם הרע במיעוטו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים