שיתוף
תגובות
חדשות » הקואליציה נפלה בהצבעה והתגובות לא אחרו
המערכת סוערת
בהודעה משותפת שיצאה מראש הממשלה נפתלי בנט שר החוץ לפיד ושר הביטחון גנץ הודיעו השלושה כי כבר בקרוב יונח מחדש החוק עם פטור מחובת הנחה
ח"כ מקלב בדיון על חוק הגיוס במליאת הכנסת | צילום: דוברות הכנסת דני שם טוב

תגובות רבות במערכת הפוליטית בעקבות הנפילה בהצבעה בקריאה ראשונה על חוק הגיוס הערב במליאת הכנסת. יצויין כי מיד לאחר הכישלון בהודעה משותפת שיצאה מראש הממשלה נפתלי בנט שר החוץ לפיד ושר הביטחון גנץ הודיעו השלושה כי "ביום רביעי הקרוב הקואליציה תניח את הצעת חוק הגיוס מחדש עם בקשה לפטור מחובת הנחה. ההצעה תעלה להצבעה במליאה בשבועות הקרובים".

סיעת ש״ס בתגובה לנפילת חוק הגיוס: ״החוק הפוליטי של לפיד וליברמן שכולו התעמרות בבני הישיבות – נפל במליאה. במדינת היהודים לא יגבילו לומדי תורה. תודה מיוחדת לח״כ רינאווי על התנגדותה לחוק (היא נימקה: עשיתי זאת בשביל ח״כ ינון אזולאי שהוא אדם הגון). ולאדון עבאס, שגם אכל את הדגים וגם הצביע נגד מצפונו, כדאי שיבין שכסף לא קונה הכל".

ח"כ אייכלר בתגובה לנפילת חוק הגיוס: "ה' ילחם לכם ואתם תחרישון. יש רגעים שהים מקדימה והמצרים מאחורה והבג"צ עומד וחרבו נטויה להפיל את ילדינו ל"כור ההיתוך" של התרבות הרעה. והקב"ה יצילנו מידם. נמשיך להגן  על לומדי התורה. עד שנבטל את חוק גיוס החובה בכפיה".

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ בתגובת להפלת חוק הגיוס: "שוב הצד השמאלי בקואליציה עושה מה שהוא רוצה. ורק הצד ה"ימני" ימשיך לישר קו עם הגחמות של עבאס ויאיר גולן ולא יעמוד על שלו. פשוט כי זה כבר לא שלו. לא נשארו להם ערכים או דרך. רק הכיסא. ‏הממשלה הזו לא תחזיק מעמד הרבה זמן. היא תיפול בעזרת השם מהר מאוד ואנחנו נחזור להוביל את מדינת ישראל".

ח״כ אופיר סופר בתגובה לנפילת חוק הגיוס: "קואליציה בקריסה. הפסדים במליאה שבוע אחר שבוע למרות מכירת החיסול לרע"מ. מגיע לאזרחי ישראל ממשלה מתפקדת. הגיע זמנה של הממשלה ללכת הביתה".

ח״כ משה אבוטבול (ש״ס) בטוויטר על נפילת חוק הגיוס: "שמח ומאושר על נפילת חוק הגיוס וזאת למרות תמיכת רע״מ של מנסור עבאס! בנאומי הזהרתי את רע״מ שהם מתעסקים באש – הרי ברור שזה יחזור על הציבור הערבי כבומרנג בבג״ץ לפי חוק השוויון!! הצעתי לפרסם תמונה של חרדים בהפגנה עם הכיתוב בערבית 'אל תתנו להם רובים' אולי אז יבינו את חומרת הצבעתם!!!"

ח"כ קטי שטרית (הליכוד): "הם פשוט קואליציה חלשה! אין דרך אחרת להסביר את המפלה שלהם פעם אחר פעם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים