שיתוף
תגובות
חדשות » הרבנית מתולדות אהרן הלכה אמש לעולמה
אבל בחסידות
הלוויתה תצא היום מבית המדרש הגדול בשכונת מאה שערים בירושלים להר הזיתים
תגיות:
סיום מסכת בכולל תולדות אהרן | צילום: שלומי טריכטר

אבל כבד בחצר חסידות תולדות אהרן ובשכונת מאה שערים בירושלים אמש עם היוודע (רביעי) על פטירת הרבנית, אשת האדמו"ר מתולדות אהרן, האישה החשובה והצדקנית מרת הינדא קאהן ע"ה, שהייתה בת 74 בפטירתה.

הרבנית ע"ה נולדה לאביה האדמו"ר מזידיטשוב ארה"ב, הרה"צ רבי נפתלי צבי לאבין שנפטר בחודש אדר תשס"ט, בהגיעה לפרקה היא נישאה לבעלה, האדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א, יחד השניים התגוררו במשך תקופה בארה"ב, עד לאחר פטירתו של אביו של הרבי, אז עלתה הרבנית יחד עם בעלה לארץ ישראל, כאן הוא הוכתר לאדמו"ר ולמנהיג הקהילה.

בחסידות מספרים כי בתקופה האחרונה סבלה המנוחה מהמחלה הקשה ר"ל ומייסורים רבים שפקדו את אותה, ולפני כשלשה שבועות היא שוחררה לביתה, שם היא שהתה בשל העובדה כי לרופאים לא נותר הרבה מה לעשות בנוגע למצבה.

לפני מספר ימים היא פונתה שוב לבית החולים, שם התדרדר מצבה עוד יותר, עד אשר נקרא האדמו"ר ושאר בני המשפחה לשהות לצד מיטתה, וכעבר זמן קצר היא השיבה את נשמתה ליוצרה.

בפטירתה הותירה אחריה שבעה בנים וחמש בנות, נכדים וצאצאים רבים ההולכים בדרך התורה והחסידות. הלוויתה תצא היום מבית המדרש הגדול בשכונת מאה שערים בירושלים להר הזיתים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים