שיתוף
תגובות
יהדות » הרב לאו במכתב מיוחד לראש מכון הבינני
הרב הביע התפעלות
לפני כחודש נפגש הרב קרביצקי עם הרב הראשי והציג בפניו את שיטת הלימוד הייחודית של מכון 'הבינני'. כבר במהלך הפגישה הביע הרב הראשי התפעלות מהמפעל העצום
הרב יצחק שלמה קרביצקי | צילום: באדיבות המצלם

הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו שלח בימים האחרונים מכתב ברכה מיוחד אל הרב יצחק שלמה קרביצקי העומד בראש מכון "הבינני" – המכון הגבוה ללימודי הוראה ורבנות. במכתב מציין הרב לאו את תרומתו האדירה של מכון 'הבינני' להגדלת התורה והאדרתה באמצעות השיטה הייחודית של המכון.

"יפה נטיתם על שכמכם להגדיל תורה ולהאדירה באמצעות המחשות ומצגות" כתב הרב לאו והוסיף "לאופן זה ישנן כמה וכמה מעלות. ראשית מושכות הן את לב הלומדים. הדברים מוגשים כשולחן ערוך, מובנים ברורים ונהירים, ובעיקר מוסיף הדבר להבנת הנלמד וזה הבסיס לחיבור עם התורה". בהמשך מכתבו מביע הרב הראשי התפעלות מהחומרים של המכון שהוא ראה ומציין כי חומרים אלו מסייעות להשלמת ההבנה בלימוד ומורידות את הלימוד גם ליידי מעשה.

מכון "הבינני" פיתח שיטת לימוד ייחודית המסייעת מאד בלמידה – שיעורים המועברים בצורה ברורה על ידי גדולי הרבנים, תוך שימוש במצגות, תרשימים, חומרי עזר מאירי עיניים וחוברות סיכום מיוחדות המסייעים בסיכום הלימוד, בהבנתו ובזכירת החומר הרב. הקורסים במכון מועברים בצורה מקוונת, כך שהלומד לא צריך לצאת מביתו בשביל הלימוד שמתקיים אחת לשבוע בצורה יסודית. שיטת הלימוד המקוונת החלה הרבה לפני הקורונה מתוך הבנה כי יתרונות רבים ללמידה מהבית.

המכון מציע קורסים רבים בינהם קורסי הלכה שונים עבור כל אחד שיוכל לפסוק בביתו, קורסי הלכה מעשית כגון סת"ם, פיקוח מקוואות וכו', קורסי הכנה למבחני הרבנות הראשית ולאחרונה נפתחה ההרשמה גם לקורסי דיינות וקורס טוען רבני. נוסף על כל אלו מציע המכון באופן חינמי, לזיכוי הרבים, שיעורים על הדף היומי בשיטת הלימוד, הסיכום והתרשימים של המכון – שיעורים אלו נצפים על ידי עשרות אלפי יהודים מכל רחבי העולם המעוניינים ללמוד את הדף היומי בצורה ברורה ומאירת עיניים.

על אף התנגדותו העקרונית של הרב לאו לקורסים מהירים הקיימים היום לצורך מבחני הרבנות הראשית, הוא ברך את מכון 'הבינני' על קורסי ההכנה למבחני הרבות הראשית וכתב במכתבו כי החוברות המלוות את הקורס ומסכמות אותו ללומדים "מסייעות למי שמתעתד ומכין עצמו לבחינות ההסמכה ברבנות הראשית"

לפני כחודש נפגש הרב קרביצקי עם הרב הראשי והציג בפניו את שיטת הלימוד הייחודית של מכון 'הבינני'. כבר במהלך הפגישה הביע הרב הראשי התפעלות מהמפעל העצום שעשה מהפכה של ממש בעולם לימוד התורה על מקצועותיה השונות, ואמר "אני פשוט מתפעל! אין ספק שמי שילמד בדרך הזו – יצא עם הלכה ברורה ועם גמרא ברורה".

השבוע, בימים רביעי וחמישי, יקיים מכון 'הבינני' ימים פתוחים, בהם יוצגו לכלל הציבור הקורסים השונים שהמכון מציע ללימוד הלכה ורבנות בצורה הקלה והנכונה, בשיטה הייחודית של המכון.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים