שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » הרצוג אירח את ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים
חמישים ארגונים
נשיא המדינה אירח בבית הנשיא היום משלחת מוועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים בארצות הברית, ארגון גג אשר מכיל למעלה מחמישים ארגונים יהודיים אמריקאים
הנשיא יצחק הרצוג | צילום: חיים צח/ לע"מ

נשיא המדינה יצחק הרצוג אירח בבית הנשיא היום משלחת מוועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים בארצות הברית, ארגון גג אשר מכיל למעלה מחמישים ארגונים יהודיים אמריקאים.

נשיא המדינה פנה למנהיגי יהודת ארצות הברית ואמר: "ההשפעה של יהדות ארה"ב על הקמת מדינת ישראל והתפתחותה, מהיישוב ועד עצם היום הזה, היא עצומה, חסרת תקדים, ואנחנו צריך ללכת ביחד בדרך הטובה ביותר קדימה".

וויליאם דארוף, מנכ"ל ועידת הנשיאים הוסיף: "האתגרים העומדים בפנינו בישראל ובארה"ב – בנושאים כגון אנטישמיות והתקפות על הלגיטימיות של ישראל – דורשים חזית מאוחדת וחזקה. הנשיא יצחק הרצוג הוא סמל לאותה אחדות – אחדות ללא אחידות – והיה כבוד לשמוע ממנו היום".

"כאשר עיני העולם נשואות כלפי השיחות בווינה, והמצב בגבול אוקראינה, התייעצנו היום עם ההנהגה הבכירה של ישראל, וכקהילה אנו נכונים לדבר למען שלומם של כל יהודי העולם באשר הם. זו גם חובתנו וגם מחויבותנו הכנה".

בהמשך, הנשיא ונציגי ועידת הנשיאים קיימו שיחה פתוחה על נושאים אקטואליים, אתגרים העומדים בפני יהדות ארה"ב, ונושאים בעלי עניין משותף לקהילות היהודיות בישראל ובארה"ב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים