שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס ברכה את הרצוג
לרגל כניסתו לתפקידו
נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח בטלפון היום עם סגנית נשיא ארצות הברית, קמלה האריס שברכה אותו לרגל כניסתו לתפקיד
יצחק הרצוג | צילום: חיים צח/ לע"מ

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, שוחח בטלפון היום עם סגנית נשיא ארצות הברית, קמלה האריס. סגנית הנשיא האריס התקשרה לברך את הנשיא לרגל כניסתו לתפקידו. בין השניים היכרות רבת שנים שהחלה כשהנשיא שימש כראש האופוזיציה ואירח אז את סגנית הנשיא האריס בכנסת כסנאטורית מקליפורניה.

השניים הדגישו בשיחה כי ארצות הברית היא בעלת הברית החשובה ביותר של ישראל וכי יחסי המדינות והעמים קרובים מתמיד. סגנית הנשיא האריס הביעה תמיכה בישראל והדגישה את מחויבותה של ארה״ב לביטחונה וחוסנה של מדינת ישראל.

השניים דנו בחשיבות המשך העמקת היחסים הבילטרליים בין ישראל לארה"ב וסגנית הנשיא הביעה את מחויבותה ומחויבות ארה"ב לביטחון ישראל, לצד תמיכתם בהמשך תהליכי הנורמליזציה והדיאלוג בין ישראל לשכנותיה.

הנשיא הדגיש בפני האריס את הסכנה שבאיום האנטישמיות הגואה ואמר כי מבחינתו ומבחינת מדינת ישראל ישנה חשיבות עליונה בנקיטת פעולות לטובת מיגור האנטישמיות. כמו כן בירך הנשיא על מינוי דבורה ליפשטדט לשליחה המיוחדת של נשיא ארה״ב לענייני המאבק באנטישמיות.

השניים שוחחו על הדו״ח המדאיג של האו״ם שפורסם היום בנושא ההתחממות הגלובלית שנשיא המדינה הגדיר כ״התראה חמורה לאנושות כולה״. סגנית הנשיא שיבחה את המחויבות הישראלית למאמץ העולמי בתחומי האקלים ולפתרון סוגיות מצוקת המים במזרח התיכון ובעולם בכלל. בשיחה הודתה על שיתוף הפעולה של ישראל עם ארה״ב במרכז אמריקה בפרויקטים בתחומי הפיתוח והמים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים