שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » רצח את בני הזוג כדורי ונשאר לישון בביתם
מחריד
וסים אסעיד, שנתפס לאחרונה על מעורבות ברצח בני הזוג כדורי, שיחזר בפני החוקרים את השתלשלות העניינים מהרגע שבו קיבל החלטה לרצוח יהודים לאחר הצטרפותו דאע"ש
המחבל וסים אסעיד | צילום: דוברות המשטרה

וסים אסעיד, פלסטיני תושב חברון בן 34 שנתפס לאחרונה בידי שב"כ ומשטרה במעורבות ברצח בני הזוג כדורי, שיחזר בפני החוקרים את השתלשלות העניינים מהרגע שבו קיבל החלטה לרצוח יהודים לאחר הצטרפותו דאע"ש.

בתאריך 09.01.2019, החשוד הגיע לשכונת ארמון הנציב בירושלים, שם נתקל בהדר בצלאל, נערה כבת 17, בעת שעלתה לביתה ברחוב מרדכי אלקחי. אסעיד התנפל עליה בדקירות סכין וגרם לפציעתה, אך בחסדי שמים היא הצליחה להימלט.

יומיים לאחר מכן, המחבל חזר שוב לאותה השכונה, במטרה לבצע פיגוע ולהרוג יהודים. המחבל הבחין ביהודה כדורי הי"ד, מעלה מצרכים מהרכב לבית. המחבל עקב אחרי יהודה לראות היכן הדירה ממוקמת, וכאשר יהודה ירד חזרה והיה עסוק ברכב, המחבל עלה לבית משפחת כדורי, שם פגש את תמר. המחבל התנפל עליה ורצח אותה בדקירות סכין.

המחבל הסתתר בבית וחיכה לחזרתו של יהודה. אסעיד ממשיך לשתף בחקירה כי ראה את יהודה חוזר ומסדר את המקרר עם המצרכים של הקניות ומתיישב לאכול פסטה. לאחר שסיים לאכול, יהודה הולך לאמבטיה, שם הוא פוגש את המחבל ומתפתח בין השניים קרב. המחבל מצליח לגבור על יהודה ולרצוח גם אותו.

המחבל מספר כי לאחר הרצח, הוא נשאר לישון בבית משפחת כדורי על השטיח. בבוקר הוא יצא מהבית, לא לפני שלקח תפוח ונעל את הדירה. את המפתחות הוא השליך לפיר הביוב של הבניין והלך לביתו ב'לא-ראם', רגלית.

הצטרפו ועקבו אחר

4 תגובות

    1. השב"כ משקר. עובדת של אלשיך רצחה את הזוג כדורי. השב"כ שמאלני ונותן לרוצחת סדרתית חולת נפש להיות חופשיה כדי שלא לפגוע בתיק 4000. השופט של רצח כדורי הוא השופט בתיק 4000.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים