שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » כותל המזרח » משלחת השחיטה הראשונה של 'יחווה דעת'
פרסום ראשון
שבועות ספורים מאז השקת הכשרות הספרדית החדשה, בימים אלה החלה אספקת מוצרי העוף והבקר של בד"ץ 'יחוה דעת' • ל'בחזית' נודע כי בימים הקרובים תטוס המשלחת לפולין
שחיטת עוף בערב יום כיפור | צילום: Yehuda Bernstein, שאטרסטוק

לפני שבועות אחדים הבאנו במדור זה לראשונה את הדרמה בעולם הכשרות עם כניסתה לענף, של מערכת כשרות ספרדית חדשה 'יחווה דעת', תחת נשיאותו של חבר מועצת חכמי התורה הרב דוד יוסף, בנו של מרן הראשל"צ ונשיא מועצת חכמי התורה הגר"ע יוסף זצוק"ל.

ייחודיותה של מערכת הכשרות החדשה, לדברי בכירים בכשרות החדשה, "נעוצה בין היתר בבחירת משגיחי הכשרות הנעשית בקפידה בדגש על איכותו הרוחנית של המשגיח על ידי הגר"ד יוסף בעצמו העומד על טיבם ותוהה על קנקנם של כל מפקח ומשגיח בנפרד".

ל'בחזית' נודע, כי השבוע התקיימה השחיטה הראשונה של עופות 'יחווה דעת' במשחטת 'עוף הנגב' של תנובה, כאשר צוות השחיטה הדרים בשעת בוקר מוקדמות בראשות הגר"ד שליט"א לעבר אופקים, וכבר בשבוע הקרוב ניתן יהיה לרכוש את מוצרי העופות והבשר כשעליהם מתנוססת החתימה החדשנית והמהודרת ברשתות השיווק המרכזיים.

עוד נודע ל'בחזית', כי לצד תחילת שיווק מוצרי העוף, כבר בשבוע הקרוב תצא משלחת שוחטים יראי שמים לפולין לבצע את השחיטה על מנת לאפשר לציבור בני התורה ויראי ה' לרכוש מוצרי בקר בכשרות מהודרת ובמחירים סבירים.

גורמים בכשרות החדשה מצינים, כי "על צוות חברי בד"ץ הכשרות נמנים גדולי תלמידיו של מרן הגר"ע יוסף אשר יצקו מים על ידיו ובקיאים במכמני התורה, הרב יצחק זר, הרב יאיר בקשי, הרב משה צאיג, הרב דניאל זיאת, הרב גולן אלוף והרב יוסף אסרף, אשר כאמור כולם מתלמידיו של מרן שזכו לקרבתו התורנית והתלמודית וינקו מבארו את דרך הפסיקה הייחודית, הברורה והחדה". 

גורם בצוות השחיטה מוסיף ומציין, כי "מעבר לחומרות הנהוגות בכלל גופי הכשרות כגון בדיקת הריאה וצומת הגידין בכל עוף ועוף, ופיקוח מלא על העופות משלב הגידול ועד הגעתם למשחטה, הרי שבד"ץ 'יחווה דעת' מניח בין היתר את כובד משקלו על חומרות והידורים נוספים בדיקת סכינים בתדירות תכופה באופן חוזר ונשנה, כך שבכל פרק זמן קצוב נעצר לצורך כך קו השחיטה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים