שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » השרה שקד מתנגדת ל'חוק נתניהו' של סער
בוועידת השלטון המקומי
שרת הפנים אמרה על יוזמתו של שר המשפטים גדעון סער ואמרה כי "היועמ"ש לא יקבע מי יהיה ראש הממשלה". לדברי שקד, "סיכמנו לא לעסוק בזה עד התקציב – ואז נכריע"
בנימין נתניהו | צילום: חיים צח / לע"מ

שרת הפנים איילת שקד משתתפת הבוקר (ד') בפאנל בוועידת השלטון המקומי במתחם אקספו בתל אביב, שם אמרה כי היא מתנגדת ל'חוק נתניהו' שימנע מנאשם להקים ממשלה

בפתח דבריה אמרה שקד כי היא מתנגדת לחוק שימנע מנאשם לכהן כראש ממשלה. זאת על רקע היוזמה של שר המשפטים גדעון סער, שרוצה להעביר חוק שימנע מנאשם בעבירות שדינן שלוש שנות מאסר ומעלה לכהן כראש ממשלה.

שרת הפנים אמרה על יוזמתו של שר המשפטים גדעון סער ואמרה כי "היועמ"ש לא יקבע מי יהיה ראש הממשלה". לדברי שקד, "סיכמנו לא לעסוק בזה עד התקציב – ואז נכריע".

גורמים בקואליציה אמרו כי הם התרשמו שסער מתכוון להיאבק על ההצעה ולהשלים את אישורה הסופי בכנסת בשלוש קריאות כבר בחודשים הקרובים. יחד עם זאת, לכולם ברור שהנושא מורכב וגם ראש הממשלה נפתלי בנט עדיין לא פרסם את עמדתו בנושא, ולמעשה שומר את הקלפים קרוב לחזה.
שקד וחבר הכנסת ניר אורבך העבירו מסרים שלפיהם הם מתנגדים להצעה (ושקד מאמינה שמדובר ב"חוק מיותר"). יחד עם זאת, שקד בכלל התפטרה מהכנסת במסגרת החוק הנורבגי ואינה נחשבת לח"כית עם זכות הצבעה – אך סביר להניח שבינה ובין בנט יהיה תיאום מלא בנושא.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים