שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » השר הורוביץ מרגיע: "סגר לא על הפרק"
ביקורת מרומזת על בנט
שר הבריאות ניצן הורוביץ ביקש להרגיע בדבריו בפתח ישיבת הסיעה כשאמר יחד עם ביקורת מרומזת כלפי בנט כי "אין צורך להלך אימים על הציבור"
ניצן הורביץ | צילום: יוסי זמיר/ לע"מ

בצל התחזיות הקודרות והמאיימות של ראש הממשלה נפתלי בנט שהתריע במסיבת עיתונאים שקיים מפני עלייה חדה בתחלואה מקורונה, שעלולה להביא גם ל-50 אלף מאומתים ביום, שר הבריאות ניצן הורוביץ ביקש להרגיע בדבריו בפתח ישיבת הסיעה כשאמר יחד עם ביקורת מרומזת כי "אין צורך להלך אימים על הציבור".

בישיבת סיעת מרצ בכנסת, התייחס הורוביץ לתחלואה הגואה, אך נשמע מעט יותר אופטימי לעומת ראש הממשלה: "אני רוצה להרגיע. אנחנו מבינים שההדבקה רחבה, אבל אין שום צורך להלך אימים על הציבור ואין מקום לפאניקה. התרחישים האפוקליפטיים מיותרים לחלוטין, אין להם שום ערך והם מייצרים חרדה בציבור – היא לא מסייעת והיא מזיקה לציבור".

לדבריו, "יותר אנשים יידרשו לקחת אחריות אישית ולבצע בדיקות ביתיות. אין מה לדבר על סגרים או השבתות. אומר את זה בצורה ברורה – זה לא על הפרק. התכוננו, נערכנו ותרגלנו מראש. כמו בכל העולם, לא ניתן לעצור לחלוטין את התפשטות האומיקרון. לכן הצעדים שלנו מותאמים למאפיינים של הגל הנוכחי. נערכנו למצב החדש, לכן המצב בהחלט בשליטה".

על הבלבול בהנחיות אמר הורוביץ: "אנחנו מתאימים את ההנחיות מדי כמה ימים מפני שבכל יום מגיעים נתונים חדשים ואינדיקציות חדשות באשר להתנהגות האומיקרון. זה לא תמיד נוח, זה מחייב קשב מצד הציבור, אבל זה הכרחי. אנחנו עם האצבע על הדופק בכל רגע ואנחנו בניהול סיכונים דינמי, יום יום. אם לא נעשה את זה, אנו עלולים לפגוע פגיעה קשה באחד מ-3 היסודות – בריאות, כלכלה, דמוקרטיה".

הדברים של שר הבריאות מגיעים אחרי שאתמול ראש הממשלה בנט הזהיר במסיבת העיתונאים שקיים מפני עלייה חדה בתחלואה בישראל. לטענת בנט, "ייתכן שנחצה את קו 50 אלף המאומתים ביום. אלה מספרים גדולים מאוד, אך הבשורות הטובות הן שלמדנו מהעולם שמי שמחוסן מוגן במידה רבה ממחלה קשה, גם אם יידבק".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים