שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » השר יזהר שי לא יתמודד בכחול לבן
פורש נוסף
השר שי הודה לגנץ על האמון שנתן בו ואיחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו. שי יעמוד לרשות קבינט הקורונה ושרי כחול לבן בקבינט, כמו גם ממשלת ישראל, ככל שיידרש
יזהר שי | צילום: חורחה נובומינסקי, לעמ

יו"ר כחול לבן וראש הממשלה החליפי בני גנץ שוחח עם השר יזהר שי ובתום שיחה אישית, סיכמו כי לא יכלל ברשימת כחול לבן בבחירות הקרובות – כך נמסר מכחול לבן. עוד נמסר כי "גנץ איחל לשי הצלחה בהמשך דרכו".

מנגד, מטעמו של השר שי נמסר כי הוא הודיע לגנץ כי לא יתמודד בבחירות הקרובות לכנסת במסגרת כחול לבן. "השר שי הודה לגנץ על האמון שנתן בו ואיחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו. שי יעמוד לרשות קבינט הקורונה ושרי כחול לבן בקבינט, כמו גם ממשלת ישראל, ככל שיידרש", נמסר.

הוא הוסיף כי "אני מוקיר תודה לבני גנץ על שהציע לי להצטרף אליו למסע הציבורי, על ההזדמנות להיות שר בממשלת ישראל ולייצג בה את תעשיית החדשנות וההייטק הישראלי ועל הזכות להיות חלק ממשפחת כחול לבן. למרות חילוקי הדעות בינינו, אני מעריך את בני, מכבד אותו מאוד ומאחל לעם ישראל שאנשים כמוהו ינהיגו אותנו – בצניעות, ביושרה, בדוגמה אישית ובהקרבה בלתי תלויה בדבר, למען טובת המדינה".

הבוקר נמסרה מכחול לבן הודעה דומה לפיה "יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ שוחח עם ח"כ רם שפע ובתום שיחה אישית, סיכמו כי לא יכלל ברשימת כחול לבן בבחירות הקרובות. גנץ איחל לשפע הצלחה בהמשך דרכו". מטעמו של שפע נמסר כי הוא "סיכם בשיחתו עם בני גנץ על עזיבתו את מפלגת כחול לבן".

שפע כתב בטוויטר: ״סיימתי כעת שיחה עם בני גנץ. לשנינו היה ברור שהפערים שנוצרו ביני ובין המפלגה יביאו לעזיבתי את כחול לבן. אני שלם מאוד, אבל בכנות, כואב לי. אני אוהב את בני ואת יתר החברים מאד. המסע של המחנה כולו השואף ליצור חברה דמוקרטית ליברלית, הכרחי היום יותר מתמיד. אמשיך לקחת חלק מהמסע הזה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים