שיתוף
תגובות
כללי » השר יקבל סקירה – חמאס דורש לבטל את המצעד
האתגר הראשון
חמאס ופתח קוראים ליום זעם מחר, ומזהירים את ישראל: בטלו את מצעד הדגלים בעיר העתיקה, או שנו את המסלול. בר לב יקבל סקירה על ההיערכות מהמפכ"ל
עמר בר לב | צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב

השר לביטחון הפנים הנכנס עמר בר לב פגש הבוקר (שני) במשרדו לשיחת היכרות קצרה את מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי. השניים אף צפויים להיפגש היום בשנית בשעה 16:00, שם יציג שבתאי לבר לב את תכנית ההיערכות למצעד הדגלים שעתיד להתקיים מחר, וכן תוצג סקירה על היערכות המשטרה לקראת המצעד.

הפגישה של השניים תתרחש בזמן שבמשטרת ירושלים כבר החלו בהיערכות לצעדת הדגלים שתתקיים מחר, ובה צפויים להשתתף כמה אלפי אנשים. במשטרה עבדו אתמול על התוכניות הסופיות לאבטחת האירוע, שבו יאבטחו כאלפיים שוטרים ולוחמי מג"ב. התוכנית הסופית הוצגה על ידי מפקד המחוז, ניצב דורון תורג'מן, לאישורו הסופי של מפכ"ל המשטרה, רנ"צ קובי שבתאי.

חמאס ופתח, שקראו ליום זעם מחר, מזהירים את ישראל מפני הסלמה על רקע קיומו המתוכנן של מצעד הדגלים מחר בעיר העתיקה בירושלים – שלפי אישור המשטרה, צועדים יוכלו להיכנס לכותל המערבי דרך הרובע המוסלמי ודרך הרובע היהודי, והרקדה המונית תתקיים ברחבת שער שכם.

בעיתון "אל-אחבאר" המקורב לחיזבאללה הלבנוני דווח כי חמאס העביר את המסר לישראל דרך המתווכים ממצרים ומהאו"ם, שלפיו על ישראל לבטל את מצעד הדגלים המתוכנן מחר, או לשנות את תוואי מסלולו. ארגון הטרור הזהיר מפני תגובה צבאית לכך, שעשויה להתפתח למערכה אזורית.

דובר חמאס עבד א-לטיף קאנוע אמר היום בהתייחס למצעד הדגלים המתוכנן כי מחר המצעד יהיה בבחינת פיצוץ למערכה חדשה להגנה על ירושלים ועל אל-אקצא. הוא קרא לתושבי ירושלים וערביי ישראל להתגייס ולהתעמת בכל הדרכים והאמצעים, וטען כי העם הפלסטיני וההתנגדות יהיו מאחורי תושבי ירושלים לסכל את תכניות הכיבוש.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ בן גביר בתגובה לאיומי החמאס נגד מצעד הדגלים מחר בירושלים: "הגיע הזמן שישראל תאיים על החמאס ולא שהחמאס יאיים על ישראל. החוצפה של מחבלי החמאס לאיים פעם אחר פעם, על ריבונות ישראל בירושלים, היא תולדה של מפכ"ל כושל שנכנע לטרור".

בן גביר הוסיף: "מצפה מראש הממשלה הנבחר נפתלי בנט שלא אחת השתתף בריקודי הדגלים, לעמוד איתן חרף העובדה שהתקפל מכל האידיאולוגיה שלו – נקווה שלפחות קיום מצעד דגלים בירושלים עדיין נותר לגיטמי בעיניו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים