שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » התהלוכה תצעד לא כפי שסוכם עם המשטרה
מצעד הדגלים
במשטרה מעדכנים כי הגיעו להבנות עם המארגנים על מסלול חלופי אותו יאבטחו כוחות המשטרה. אך הבוקר הודיעו מארגני המצעד כי הם חוזרים בהם מהסיכומים
מצעד הדגלים | צילום: דוברות המשטרה

לאחר הדיווח אמש כי במשטרה מסרבים לאבטח את מצעד הדגלים שיתקיים היום, במשטרה מעדכנים כי הגיעו להבנות עם המארגנים על מסלול חלופי אותו יאבטחו כוחות המשטרה. אך הבוקר הודיעו מארגני המצעד כי הם חוזרים בהם מהסיכומים והם יצעדו במסלול הרגיל מכיכר ספרא לעיר העתיקה.

מהמשטרה נמסר כי "בהמשך לפרסומים שונים שהיו במהלך היממה האחרונה בנוגע לתהלוכת מחאה (לא מדובר בריקוד הדגלים המסורתי המתקיים מדי שנה ביום ירושלים), יובהר כי לאחר שהוגשה שלשום בקשה לקיום תהלוכה בירושלים כנדרש בחוק, בוצע שיח עם מארגן האירוע וניסיונות לאפשר את התהלוכה במתווה מוסכם".

"לאחר שיח שהתקיים, אתמול הסכימה המשטרה למסלול החלופי שהוצע על ידי המארגן ויאפשר את אבטחתה, אך כעבור זמן קצר הוא הודיע כי חוזר בו מהצעתו. בהתאם נבהיר שוב כי בשלב זה המשטרה לא מאשרת את קיום תהלוכת המחאה במתווה המבוקש".

עוד בנושא:

תגובת מארגני הצעדה להודעת המשטרה: "אין לנו שום טענות למשטרה שבאמת באה מתוך רצון טוב לאשר את הצעדה. לצערנו בעקבות האיומים של מנסור עבאס והתנועה האיסלאמית, ממשלת בנט מפעילה לחצים אדירים על המשטרה לא לאשר את הצעדה בלב בירת ישראל במקום שבו כל יהודי צריך להרגיש בטוח. אנחנו לא נסכים ואף פעם לא הסכמנו למתווה כניעה שבעצם מכין את הקרקע לחלוקת ירושלים. 17:00 בכיכר ספרא ניפגש ומשם ניצעד לעיר העתיקה".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר החליט להשתתף בצעדה בהר הבית לכותל דרך שער שכם וזאת בעקבות ההתקפלות, הכניעה הטוטאלית בהר הבית והרמת דגל לבן. לדבריו: "בנט הפקיר את הר הבית, הפקיר אותנו לאוייבים, נתן להם לנצח ולכן אני לא יכול לשתוק ואשתתף ביחד עם פעילי הימין בצעדה לכיוון שער שכם, נרים את הדגל בגאון, עם ישראל חי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים