שיתוף
תגובות
חדשות » התנועה לאיכות השלטון: היועצת פועלת בניגוד לתקנות
דרוש בירור
בתנועה טוענים כי על פי הפרסום היועצת השתתפה בפגישה עם יועץ אסטרטגי, בה נידונו סוגיות פוליטיות מובהקות, ובהן עניינים הנוגעים לאסטרטגיה פוליטית של ראה"מ
נפתלי בנט | צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

התנועה לאיכות השלטון פנתה לפני זמן קצר (שלישי) לנציב שירות המדינה, פרופ׳ דניאל הרשקוביץ, בבקשה לערוך בירור ביחס לפעילות מפלגתית ופוליטית של שמרית מאיר, היועצת המדינית של ראש הממשלה. זאת בעקבות דיווח על כך שהשתתפה בפגישה עם יועץ אסטרטגי.

על פי הפרסום, במסגרת הפגישה נידונו סוגיות פוליטיות מובהקות, ובהן עניינים הנוגעים לאסטרטגיה פוליטית פרטית של ראש הממשלה ולניהול קמפיין בחירות עתידי. זאת, בניגוד גמור להוראות תקנון שירות המדינה הקובעות הגדרות ברורות למגבלות החלות על פעילות פוליטית ומפלגתית של עובדי מדינה.

התנועה לאיכות השלטון ציינה כי ״הוראות אלו בתקשי"ר מבוססות על התפיסה היסודית והעקרונית כי עובדי המדינה מהווים נאמן של הציבור, ועליהם לפעול ולקבל החלטות על בסיס שיקולים מקצועיים בלבד, ללא משוא פנים. להוראות אלו חשיבות רבה לשמירה על מקצועיותו ויציבותו של השירות הציבורי בישראל, ולהגנה על אמון הציבור בו. הערבוב בין עובדי מדינה לפעולות פוליטיות הוא בעייתי ויש להבהיר זאת ללא כחל וסרק.

״לאור כל האמור, אנו קוראים לך לפעול ללא דיחוי על מנת לפעול לשם בירור ובדיקה ביחס לטענות בדבר העבירה המשמעתית, ובמידת הצורך לנקוט בצעדים המשמעתיים הנדרשים על פי הוראות תקנון השירות המדינה״.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים