שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » והרי התחזית: הסופה 'כרמל' בדרכה לאזורינו
שבוע סוער
על פי השירות המטאורולוגי, "כרמל" תביא עמה רוחות חזקות, כמות גדולה של משקעים וגלים גבוהים בים. כתוצאה ממזג האוויר החורפי ייתכנו שיטפונות בנחלי המזרח
פעולות חילוץ לרכב טובע בהצפה - שיטפון בחורף שעבר | צילום: יקיר נבון/כב״ה צפון

היום (א') יהיה קריר ונוח והשבוע יחל עם יום של הפוגה בגשמים. בדרום הארץ ינשבו רוחות חזקות וייתכן אובך. השינוי יגיע מחר – מזג האוויר יהיה גשום, סוער וקר, עם חשש להצפות וגם שלג בהרי הצפון הגבוהים. ההתקררות והשינויים נובעים מהגעתה של הסערה "כרמל" שתלווה אותנו בהפוגות עד ליום רביעי.

במגן דוד אדום ערוכים לקראת הרוחות העזות שיחלו בערב ולסופה "כרמל" שתחל ביום שני. בעקבות הגשמים העזים הצפויים לרדת ומשבי הרוח של עד 100 קמ"ש הונחו הצוותים להשתמש ברכבים שיאפשרו לתת מענה רפואי במקומות בהם יש קושי להתנייד עקב מזג האוויר. עוד, יתוגברו המשמרות והנהגים יונחו להקפיד על הנחיות הנהיגה הבטוחה.

נכון להבוקר, בחרמון נערמו יותר מ-20 ס"מ של שלג. באתר שורר כרגע ערפל כבד ורוחות חזקות נושבות. הבוקר האתר ייפתח למבקרים, והרכבל ושאר המתקנים ייפתחו בהתאם לתנאי מזג האוויר.

על פי השירות המטאורולוגי, "כרמל" תביא עמה רוחות חזקות, כמות גדולה של משקעים וגלים גבוהים בים. כתוצאה ממזג האוויר החורפי ייתכנו שיטפונות בנחלי המזרח ואף קיים חשש להצפות באזור החוף.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים