שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » וואטסאפ משדרגת את ה'נראה לאחרונה'
סוף סוף
בעדכון החדש תוכלו לחסום אנשים מסוימים מלקבל גישה למידע שלכם – בעוד אלו שתבחרו יוכלו לראות את שורת הסטטוס שלכם, את תמונת הפרופיל ואת ה'נראה לאחרונה' שלכם
משתמש בוואטסאפ. אילוסטרציה | צילום: Alex Ruhl, שאטרסטוק

באפליקציית המסרים וואטסאפ ממשיכים לשדרג את חווית המשתמש ואת הפרטיות של מנויי שירות המסרים הפופולארי, כאשר בימים אלה נודע כי עמלים המפתחים על שדרוג נוסף שיגדיל את יכולת השליטה של המשתמשים על רמת הפרטיות שלהם.

כיום וואטסאפ מאפשרת למשתמשים לבחור האם כלל משתמשי האפליקציה, כל אנשי הקשר שלהם או אף אחד – יוכלו לראות את הפרטים האישיים שלהם, מבלי יכולת להחריג אנשים מסוימים. כעת, על פי הפרסום ב-Wabetainfo.

בוואטסאפ עובדים על אפשרות לבחירה יותר מדויקת של מי ייחשף למידע, למעשה תוכלו לברור מי מחבריכם יוכל לצפות במועד האחרון בו נראיתם לאחרונה, תמונת הפרופיל ועוד.

למעשה, ממהדלפות שפורסמו נראה כי השינוי המדובר, שצפוי להיות זמין ככל הנראה גם למשתמשי אנדרואיד וגם למשתמשי אייפון, יאפשר לבחור אילו משתמשים יוכלו להיחשף למידע – ואילו לא.

המשמעות הישירה היא, שתוכלו לחסום אנשים מסוימים מלקבל גישה למידע המדובר – בעוד שאחרים יוכלו לראות את שורת הסטטוס שלכם, את תמונת הפרופיל ואת המועד האחרון בו התחברתם.

זכרו, כי ברגע שתחסמו איש קשר מסוים מגישה למידע – החסימה תתבצע בצורה הדדית ולא תוכלו לראות את הפרטים הללו של המשתמש החסום.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. למה שלא יעשו אם לא בא לי שמישהו מאנשי קשר שלא בא לי שיראה את התמונה שלי ולשים לאותו איש קשר תמונה של פרחים וכדומה במקום לחסום כל כך אופציה שלא תואמת למציאות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים