שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » זועבי פורשת – קטי פיאסצקי תמונה לח"כ
בעקבות המינוי
לפיד החליט למנות את ח"כ ג'ידא רינאוי- זועבי ממרצ לקונסולית הכללית של ישראל בשנגחאי. מי שתחליף אותה בתפקידה כח"כ היא קטי פיאסצקי – ח"מ העיר בת ים
ניצן הורוביץ | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

עוד מינוי פוליטי בממשלת השינוי – שר החוץ יאיר לפיד החליט למנות את ח"כ ג'ידא רינאוי- זועבי ממרצ לקונסולית הכללית של ישראל בשנגחאי. מי שתחליף אותה בתפקידה כח"כ היא קטי פיאסצקי, חברת מועצת העיר בת ים ופעילת מרצ הממוקמת במקום העשירי ברשימת מרצ לכנסת.

שר החוץ יאיר לפיד: "ח"כ רינאוי- זועבי מגיעה עם ניסיון ניהולי עשיר ורקע כלכלי וציבורי מגוון ומרשים. אני מאחל לה הצלחה ובטוח שהיא תוביל את הקונסוליה הכללית של ישראל בשנגחאי להישגים חדשים וחשובים. אין חולק על חשיבותה של סין בכלל ושל שנגחאי בפרט לכלכלה העולמית. יחסינו הכלכליים עם סין הם מנוע צמיחה חשוב לכלכלת ישראל ויש להמשיך ולקדמם".

חברת הכנסת ג'ידא רינאוי- זועבי: "זוהי זכות גדולה להיות האישה הערביה הראשונה בתפקיד דיפלומטי כה בכיר. אני שמחה שיתאפשר לי לתרום למשימה החשובה של הידוק שיתוף הפעולה הכלכלי, המסחרי והתרבותי עם אחת משותפותיה הכלכליות המשמעותיות של ישראל בעולם מהקונסוליה הכללית הישראלית בשנגחאי, מרכז עצבים חשוב של הכלכלה הגלובלית".

שמה של זועבי עלה לכותרת לפני מספר שבועות בעת שהצביעה נגד הצעת חוק הגיוס בניגוד למשמעת הקואליציונית, בכך גרמה להפלת החוק בתיקו 54 בעד – 54 נגד.

כזכור, בזמן כהונת נתניהו כשמינויו של דני דנון לשגריר באו"ם היה על הפרק, כתב ח"כ לפיד נגד המינוי הפוליטי "במקום זה ממשיך נתניהו את הפירוק הכללי של שירות החוץ שלנו וממנה פוליטיקאי בינוני מהאגף הקיצוני ביותר של הליכוד, נטול כל נסיון דיפלומטי. כי בברירה בין טובת המדינה לנוחות הפוליטית, נתניהו תמיד בוחר באפשרות השניה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים