שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » תעופה » חברות התעופה מודיעות: חוזרות לפעילות
לאחר פסיקת בג"צ
בעקבות הוראת בג"צ להסיר את ההגבלות מנתב"ג, הודיעו יונייטד, לופטהנזה וארקיע כי הן חוזרות לפעילות בקווי תל אביב
מטוס | צילום: Jag_cz, שאטרסטוק

ענקית התעופה האמריקנית יונייטד איירליינס הודיעה כי היא חוזרת להפעיל טיסות סדירות בקווים לישראל, החל מתאריך 20 במרץ. החברה, תפעיל 10 טיסות שבועיות משדה התעופה ניוארק לתל-אביב ומתל-אביב. זאת בעקבות הודעת בג"צ על כך שיוסרו ההגבלות על נמל התעופה בן גוריון.

בנוסף, החברה חוזרת לטוס גם לסן פרנסיסקו ותפעיל 3 טיסות ישירות שבועיות משדה התעופה סן פרנסיסקו לתל-אביב ובהתאמה מתל-אביב לסן-פרנסיסקו.

החברה הדגישה בהודעתה כי באחריות הנוסעים לעמוד בדרישות הרשויות ובהנחיות ליוצאים/נכנסים לישראל.
כמו כן, הנוסעים מחויבים להציג בדיקת קורונה שלילית (עד 72 שעות טרם ההמראה) ולמלא טופס ייעודי.

ההודעה באה בהמשך גם להודעת חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה שלא המתינה זמן רב ומיד לאחר ההודעה הדרמטית של בג”צ הודיעו כי החברה תפעיל טיסה יומית מפרנקפורט לתל אביב החל מה-21 במרץ.

בלופטהנזה הסבירו כי ההחלטה מגיעה "לאור להחלטת ממשלת ישראל לאפשר את הרחבת הפעילות בנתב”ג, ובעקבות הביקוש הרב לטיסות מישראל לגרמניה וליעדים רבים בעולם".

כזכור, גם ארקיע הודיעה אתמול כי החברה תפעיל טיסות לדובאי, סיישל ,בטומי ,טיבליסי, בלגרד, קייב ,פריז ופרנקפורט כיעד מרכזי לטיסות קישור. בנוסף, ארקיע מציעה מגוון טיסות וחבילות נופש ללרנקה החל מתאריך 1.4 ולאיי יוון ואתונה החל מ 15.4.

לאור הביקושים הגבוהים יופעלו טיסות יומיות לחלק מהיעדים כאשר במקביל, מתכוננים במלוא המרץ לתגבור מערך צוותי האוויר, טייסים, דיילים וכן הוספת צוותי קרקע.

שירי ארמה מנהלת השיווק של ארקיע: “אנו מקבלים מאות פניות מלקוחות המעוניינים לצאת לאחד מהיעדים המתוכננים. תגברנו את מערך ההזמנות הטלפוניות לאור הצפת שיחות במרכז ההזמנות ואף הרחבנו את שעות הפעילות כדי לתת מענה מלא לכלל הפניות מומלץ להכנס ולהתעדכן ביעדים השונים באתר האינטרנט של החברה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים