שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "חברי מועצת העיר פועלים בצורה לא אחראית"
בלוך תוקפת
יו"ר דגל התורה בעיר: "יש כאן שבר עמוק בין כלל הסיעות לבין ראש העיר. היא ממדרת ולא מקיימת הסכמים. ייעדה רק 5% מהתקציב למוסדות של הציבור הליטאי בעיר"
תגיות:
עיריית בית שמש | צילום: Ahmed Zaggoudi, שאטרסטוק

ראש העיר בית שמש עלזה בלוך התייחס היום בטוויטר להחלטה לפטר את סגניה מיהדות התורה והליכוד וכתבה כי "זו תקופה שבה מספר חברי מועצת העיר פועלים בצורה לא אחראית, תוך פגיעה במאמצים לספק מענה לצרכים העירוניים, ביניהם פגיעה ביכולת להקים מבני חינוך בעיר הוותיקה, ברמה ד' ובשכונת המשקפיים".

לדבריה, "הדבר לא מתקבל מבחינתי ועל כן קיבלתי את ההחלטה הקשה לבטל את האצלת הסמכויות שלהם. אני פועלת ואמשיך לפעול למען כל תושבי העיר, בית שמש חשובה לי מאוד ולכן לא אאפשר יד חופשית לפגיעה במכוון בהתפתחות העיר ותושביה. אני מאמינה בכל ליבי ברעיון הטוב המשותף והדלת שלי עוד פתוחה לכולם".

בראיון למשה גלסנר בקול ברמה הוסיפה כי "החלטתי לומר לחברים – עד כאן, אתם צריכים להבין שיש גבול. אני מאמינה שעוד נחזור לעבוד יחד. הם צריכים להבין אנחנו כבר לא עובדים כמו עסקנים, אני לא מאשרת כל מכרז".

ישראל סילברסטין, יו"ר דגל התורה בעיר, אמר בתגובה כי "יש כאן שבר עמוק בין כלל הסיעות לבין ראש העיר. היא ממדרת ולא מקיימת הסכמים. למשל, ראש העיר ייעדה רק 5% מהתקציב למוסדות של הציבור הליטאי בעיר".

סילברסטיןהוסיף: ״הרשימה שהרב ארנרייך הפיץ אינה הרשימה שעליה ביקשו שנצביע. לצערי מדירים את המוסדות של דגל התורה וקהלים נוספים. ניסנו להגיע לפשרות עם ראשת העיר ללא הצלחה. אנחנו תמיד היינו בעד אבוטבול״.

שלמה ברילנט נציג 'דגל התורה' בראין לאבי מימרן ב'קול חי': "יש 11 ודאיים ועוד 2 שיצטרפו בהמשך. אנחנו רוצים התנהלות תקינה, והתחושה היא שאנחנו צריכים להגיד אמן על דבר של בלוך. זה דיקטטורה".

שמעון גולדברג נציג 'שלומי אמונים': "המועצה מורכבת מכלל גווני וסוגי הציבורים בישראל. בתקופה האחרונה של אישור התקציב עלו טענות, ובלוך לא הקשיבה. בסוף איכשהו העברנו, אבל להתכחש ולעשות 'הפרד ומשול' זה לא נכון. לא נלך לוועדה קרואה, ננהל את העירייה בצורה מושכלת".

משה שטרית נציג 'הליכוד': "ש"ס לא עדכנו אותי, אבל אני יודע שיש שם רחש בחש. אנחנו לא אנשים משועממים, סה"כ רוצים שבלוך תיקח גם אותנו בחשבון, זה נקרא דמוקרטיה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים