שיתוף
תגובות
כלכלה » תיירות » חברת התעופה שמציעה לישראלים טיסות לדובאי
לא מחכה לחתימה
עוד לפני ההסכם הרשמי ובצל הנסיעה ההיסטורית של המשלחת הישראלית לאבו דאבי החלה חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי להציע לישראלים טיסות מוזלות
מטוס של חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, איתיחאד איירווייז | צילום: IanC66, שאטרסטוק

חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי, איתיחאד איירוויז, החלה למכור טיסות לישראל לתושבי אבו דאבי. בנוסף, מציעה החברה לישראלים טיסות זולות ליעדים רבים נוספים במזרח התיכון, אסיה, אוסטרליה ועוד מנמל הבית של החברה באבו דאבי. אמנם לא מדובר (עדיין) בטיסות ישירות מתל אביב, אך מדובר באפשרות רשמית לישראלים לרכוש טיסות של החברה ליעדים רבים.

אתיחאד איירוייז היא חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי והיא מעוטרת בפרסים רבים, בעיקר בכל הנוגע למחלקת העסקים והמחלקה הראשונה שלה. לחברה צי של כ-100 מטוסים בגיל ממוצע של פחות מ-6 שנים – מה שאוטומטית מעניק לה משובים טובים בשל מטוסים חדישים. היא טסה ל-84 יעדים ב-55 מדינות, וכעת גם ישראל.

המתחרה הישירה של איתיחאד איירוויז בדובאי, היא חברת התעופה אמירטס (emirates), שזוכה פעם אחר פעם בתואר הנכסף "חברת התעופה הטובה ביותר בעולם", בהתבסס על שירות הלקוחות המעולה שלהם. ב-2019 הטיסה החברה 56 מיליון נוסעים והצי שלה מונה 270 מטוסים. היא טסה ל-157 יעדים ומעסיקה קרוב ל-60 אלף עובדים.

קבוצת טל תעופה, הפועלת בתחום יצוג חברות תעופה ותיירות ב-35 סניפים בעולם נבחרה לייצג את איתיחאד אירוויז בישראל. בהודעה שפרסם ניסים סגיס, סמנכ"ל מסחר בטל תעופה, נכתב: "בשבועות האחרונים אנו עדים לעליה בדרישה מהשוק הישראלי ורצון לחזור ולטוס. אנו נרגשים לשתף פעולה עם שותפינו החדשים – אתיחאד, ולהציע לנוסעים מישראל את האפשרות לחוות את חווית השרות המפורסם של אתיחאד לאבו דאבי ויעדים נוספים ברשת הטיסות העולמית שלה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים