שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » חוק עונש מוות למחבלים של בן גביר יעלה להצבעה
ליברמן יתמוך?
יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "אנחנו נדאג לערוך הצבעה שמית ולתעד את חברי הכנסת של ישראל ביתנו אחד אחד, איך הם מצביעים נגד החוק, או נמנעים"
איתמר בן גביר | צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

חוק עונש מוות למחבלים שיזם ח"כ בן גביר עם ח"כ מאי גולן, יעלה היום להצבעה במליאת הכנסת. שר האוצר אביגדור ליברמן הודיע שמדובר בספין ולכן לא יצביע, על אף מסריו הרבים בנושא.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "אנחנו נדאג לערוך הצבעה שמית ולתעד את חברי הכנסת של ישראל ביתנו אחד אחד, איך הם מצביעים נגד החוק, או נמנעים מלהצביע עליו, כדי שבמערכת הבחירות כולם יזכרו מי בעד מוות למחבלים ומי סיפר סיפורים".

לדברי ח"כ בן גביר: "ליברמן עושה טעות בהתנגדותו לחוק שהוא עצמו תמך בו בעבר, יש דברים שהבוחרים לא שוכחים והתנגדות לחוק עונש מוות למחבלים שהוא צו ההגיון והמוסר, אחד מהם".

ח"כ בן גביר הוסיף: "אם מילה של ליברמן הייתה מילה, הוא היה תומך בחוק, אבל אחרי שהבטיח לחסל תוך 48 שעות את איסמעיל הניה ולא קיים, עכשיו זה קורה שוב".

עוד הוסיף ח"כ בן גביר וציין: "החוק היום יעלה להצבעה ואין כאן קואליציה או אופוזיציה, אלא צו ההגיון המוסרי וכל מי שיתנגד לחוק שיזכור לפני זה את משפחות הנרצחים וכל עם ישראל שמצפים לעונש הראוי כלפי מי שרצח. הנרצחים הקדושים מסתכלים מלמעלה כיצד יצביעו היום בכנסת על הצעת החוק והם בוודאי ישמחו שמחבלים יקבלו עונש מוות ולא פינוקים בכלא הכל כלול".

ח״כ מאי גולן מסרה: "הגיע הזמן לשים סוף לצביעות של ליברמן, בנט ושות׳ שתמכו בהצעת החוק בגלגולה הקודם והיום מתנגדים לה מהסיבה הפשוטה. הישרדותם בקואליציה תלויה בתומכי טרור והאחים המוסלמים".

עוד אומרת גולן כי "הגענו למצב אבסורדי והזוי בו רוצחים שפלים ומתועבים שבמקום להיות נידונים למוות, משלימים לימודים ומסיימים תואר ראשון בבתי הסוהר שהפכו לקייטנה. ההרתעה לא תגיע מישיבה של עוד כמה שנים בכלא, אלא רק הודות להצעת חוק זו. סירובה של היועצת המשפטית לממשלה וחברי ועדת השרים לקדם אותה רק מחדד עוד יותר את הצורך בחוקי משילות חדשים ללא התערבות מיותרת ואינטרסנטית של גורמי משפט ופקידי מדינה שמעולם לא נבחרו על ידי הציבור".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים