שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » חידוש המו"מ לממשלה בראשות לפיד
בתום הלחימה
מחר בבוקר יחדש צוות המו"מ של יש עתיד את הפגישות עם צוותי המפלגות השונות, במסגרת המאמצים להקמת ממשלה בראשות לפיד • ישיבת סיעת מרצ תתכנס בחדר סיעת כחול לבן
תגיות:
יו"ר יש עתיד, חה״כ יאיר לפיד, יו"ר הרשימה המשותפת, חה"כ איימן עודה, ויו"ר סיעת הרשימה המשותפת, חה"כ אחמד טיבי | צילום: באדיבות המצלם

מפלגת יש עתיד הודיעה היום (ראשון) על חידוש המו"מ הפוליטי ליצירת קואליציה בראשות יש עתיד, זאת לאחר הפוגה קלה מהמגעים הפומביים על רקע מבצע 'שומר החומות'.

מטעם מפלגת יש עתיד נמסר: "חידוש המו"מ להרכבת ממשלת אחדות ישראלית. מחר בבוקר יחדש צוות המו"מ של יש עתיד את הפגישות עם צוותי המפלגות השונות. הפגישות יתקיימו בכפר המכביה".

ליו"ר המפלגה יאיר לפיד נותרו 10 ימים בלבד עד לסיום המנדט שקיבל מהנשיא כדי לנסות להרכיב ממשלה. במהלך הימים שנותרו לו מתכוון לפיד להמשיך במאמציו להשיג 61 אצבעות, ובמקביל, לקצור הישג במישור החקיקתי באמצעות קידום החוקים להגבלת כהונתו של ראש ממשלה, בשיתוף פעולה עם הסיעות של 'גוש מתנגדי נתניהו'.

בתוך כך, סיעת מרצ הודיעה כי ישיבת סיעת מרצ תתכנס מחר בשעה 15:00 בחדר סיעת כחול לבן. הישיבה תתקיים במקביל לחידוש השיחות ב'גוש מתנגדי נתניהו' ותתאפשר כניסת תקשורת ושאלות עיתונאים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים