שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » חיילת צה"ל נדקרה ונשקה האישי נחטף ממנה
פיגוע דקירה
כוחות צה"ל תפסו את החשוד ואת הנשק, החשוד – בדואי תושב האזור, שחטף ממנה את נשקה האישי מסוג M16, החיילת פונתה לבית החולים הדסה בירושלים – מצבה יציב
תגיות: ,
חייל עם נשק, אילוסטרציה | צילום: diy13, שאטרסטוק

חיילת נדקרה סמוך למוצב בבקעת הירדן תוך ניסיון לחטוף את נשקה היום (חמישי). היא בהכרה ומצבה מוגדר יציב. המחבל ניסה לברוח – ונתפס. בצה"ל אישרו את הפרטים. החיילת, שנדקרה באזור המותן, פונתה במסוק לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. ב

מפרטים ראשוניים עולה כי היא נדקרה במותנה בתחנת אוטובוס, סמוך לבסיס צה"ל בבקעת הירדן. מחבל שהגיע למקום ניסה לחטוף את נשקה ולהימלט מהזירה ורץ עם הנשק לכיוון יריחו, אך כעבור זמן קצר נלכד על ידי כוחות שהוזנקו למקום. החיילת שהותקפה היא לוחמת שמשרתת בגזרה.

דובר צה"ל: "לוחמת נדקרה ונחטף נשקה סמוך למוצב נבו שבבקעת הירדן. חשוד התקרב לעבר לוחמת צה"ל, תקף אותה וחטף את נשקה. הלוחמת נאבקה עם החשוד ובמהלך העימות נדקרה בגבה. החשוד נמלט עם נשקה האישי ולאחר מרדף של כוחות צה״ל, נתפס החשוד ונמצא הנשק שנחטף. הלוחמת טופלה בנקודה ופונתה באורח בינוני להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים".

המרכז הרפואי הדסה: "אל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם, פונתה על ידי מסוק בת 21 אשר נפצעה במהלך ארוע פח״ע בבקעה. מצבה בינוני, יציב והיא בהכרה מלאה. סובלת מפגיעת דקירה בפלג גוף עליון".

ביום שישי מחבל חמוש בסכין ניסה לבצע פיגוע ביצהר שבשומרון ונורה בפלג גופו התחתון על ידי רכז הביטחון של היישוב. לא היו נפגעים ישראלים באירוע. לפני כשבועיים פלסטינית ניסתה לדקור חיילים שאיבטחו עבודות בינוי באזור חיזמה – כוח צה"ל שהיה במקום הגיב בירי ונטרל אותה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים