שיתוף
תגובות
חדשות » חילולי שבת מכוונים בצה"ל ואפליה בוטה
פגיעה מכוונת ברגשות
הרמטכ״ל אביב כוכבי קיים את ארוחת ליל השבת במחנה עופר שליד רמאללה ונשא דברים ללוחמים במקום כשבמקום שהו חיילים דתיים | דבריו הופצו לתקשורת בניגוד לנהלים
אביב כוכבי | צילום: דובר צה"ל

משהו רע עובר על צה"ל. תדרוכים בניגוד לנהלים, חילולי שבת המוניים במופע תקשורתי של הרמטכ"ל כוכבי. המדובר הוא כי על רקע גל הטרור, הרמטכ״ל אביב כוכבי קיים את ארוחת ליל השבת במחנה עופר שליד רמאללה ונשא דברים ללוחמים ולחיילים במקום.

יצוין כי דבריו של הרמטכ״ל קיבלו סיקור תקשורתי מצולם בהזמנת דובר צה"ל שאף הפיץ את דבריו של הרמטכ"ל לתקשורת, ומכיוון שהדבר אינו אירוע מבצעי הדבר אסור על פי נהלי צה"ל.

ראוי לציין כי במקום שהו חיילים דתיים, שומרי שבת ומסורת – ולמרות כל זה, לא בוצעה שום התחשבות ברגשותיהם.

אולם לא די בכך, וכמוסיף חטא על פשע, בדובר צה"ל החליטו לקיים תדרוך לתקשורת במהלך השבת, ואף הפיצו את החומרים במהלך השבת, וזאת בניגוד מוחלט לנהלי צה"ל, ואף גרימת אפליה חמורה כנגד כלי התקשורת החרדיים שגם כך מודרים מתדרוכים ולא זוכים מדובר צה"ל ליחס תקין אל מול העיתונאים החילונים.

"פורום העיתונאים" אמר בתגובה לתדרוך הרמטכ"ל בליל שבת: "פורום העיתונאים" – המייצג עיתונאים דתיים וחרדיים – רואה בחומרה את רמיסת כבוד השבת בידי דובר צה"ל ולצערנו גם בידי הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי.

"מלבד הפגיעה בקדושת השבת משום שלא מדובר בפיקוח נפש, קיום תדרוך לעיתונאים בעיצומה של השבת, עולה כדי פגיעה בכתבים צבאיים שומרי שבת ובמערכות תקשורת שומרות שבת שנמצאים מודרים, ואנו מוחים על כך.

"חברי הפורום קוראים לדובר צה"ל ולרמטכ"ל להתנצל על האירוע ודורשים מדו"צ להפיק לקחים, על מנת שלא תיעשה כל פעילות, שתפגע בכתבים שומרי השבת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים