שיתוף
תגובות
חדשות » חילופי אש כבדים בג'נין במהלך מעצר אחיו של המחבל מדיזינגוף
על רקע כלכלי?
דובר צה"ל יצא בהודעה לפיה המחבל מתל אביב נקלע לסכסוך כספי והחליט לרצוח יהודים | מחבלת ניסתה לדקור לוחם בחברון- הוא נשרט בצווארו, מצבו קל מאוד
פעילות כוחות צה"ל למעצר המעורבים בתשתית הטרור | צילום: דובר צה"ל

אחיו של המחבל שביצע את הפיגוע תל אביב נפצע הערב (ראשון) מירי כוחות צה"ל בזמן ניסיון מעצר בג'נין. הכוח ניסה לעצור את אחיו של המחבל, בחשד שסייע לו בביצוע הפיגוע. המעצר הסתבך ובמקום התפתחו עימותים, בהם נפצע בין היתר האח. לפי דיווחים פלסטינים, האח נפגע בניסיון המעצר אבל הצליח להימלט.

דובר צה"ל הודיע כי כוח צה"ל ירה לעבר רכב במרחב ג'נין, שבו ככל הנראה נסעו שני אחיו של המחבל מהפיגוע בתל אביב. זוהו פגיעות והמרדף נמשך.

בתוך כך, דובר צה"ל בערבית חשף היום פרטים נוספים על המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב, רא'אד חאזם ממחנה הפליטים ג׳נין. הפרסום בא כדי לסדוק את ההילה סביב המחבל ומניעיו. "מה אתם לא יודעים על המחבל שביצע את הפיגוע הנפשע בתל אביב ושהאנשים שמכירים אותו במחנה הפליטים ג׳נין יודעים?", נכתב בפוסט שפרסם צה"ל.

"בחודשים האחרונים, לפני שביצע את הפיגוע בתל אביב, נכנס רא'אד חאזם לסכסוך אישי עם אנשים אחרים מג'נין על רקע כספי. בעקבות הסכסוך הוא קיבל בתקופה האחרונה איומים על חייו, ואף נורה לאחרונה ע״י אלה שהוא היה מסוכסך עמם", נטען בהודעה הישראלית. "לאחר הירי כנגדו והאיומים על חייו ועל רקע הסכסוך, רכש לאחרונה המחבל נשק – אותו הנשק שאיתו ביצע את הפיגוע בתל אביב".

בהודעת דובר צה"ל הבהירו כי "רא'אד חאזם הוא לא גיבור אלא טרוריסט שפל, ואפילו תושבי מחנה הפליטים ג׳נין יודעים את האמת עליו ועל הסכסוכים הכספיים שהיה מעורב בהם. לא עניין אותו דבר חוץ מעצמו, והוא הפך מעבריין למחבל מתועב".

באירוע במערת המכפלה שבחברון נפצע לוחם מג"ב באורח קל מאד עם שריטה בצוואר. המחבלת הגיעה לאחת מעמדות הבידוק שבהן מוצבים לוחמי משמר הגבול ודקרה לוחם שהיה במקום. היא חוסלה, ובמד"א מעדכנים כי אין נפגעים נוספים באירוע.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים